iOS 7 op iPad 3 discussie in iPad algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) Hallo, Ik heb een vraag Als ik ik ios7 wil updaten,ben ik dan 3,3gb kwijt van mijn geheugen? Ik heb maar een 16gb ipad en ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
iOS 7 op iPad 3
Hallo,
Ik heb een vraag Als ik ik ios7 wil updaten,ben ik dan 3,3gb kwijt van mijn geheugen? Ik heb maar een 16gb ipad en staat al volledig vol, moet al dingen gaan wissen Om de update te installeren. Wat hou je nog netto over van de 16gb als alles leeg zou zijn? Was origineel iets van 12gb geloof ik |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
|||
|
|||
Citaat:
Als je de update met iTunes doet is er iets minder tijdelijke ruimte nodig omdat de firmware op de Mac/PC wordt uitgepakt. |
|
|||
|
|||
Dat gaat dan nog
Maar is toch weer een dikke 1gb kwijt Mijn volgende ipad moet toch een van minimaal 32gb worden 16gb is echt veel te weinig |
|
|||
|
|||
Die dikke 1 GB ben je altijd kwijt omdat het nu eenmaal de systeem partitie is. Dat is op een Windowsbak, Linux computer of Mac niet anders. Het besturingssysteem heeft nu eenmaal ruimte nodig. En zonder besturingssysteem (iOS) werkt een iPad niet zo goed.
|
|
|||
|
|||
Citaat:
Heb daarom mijn 16Gb leuk verkocht en een 32Gb terug kunnen kopen voor hetzelfde geld. Marktplaats, je moet een beetje opletten maar er zijn zulke mooie deals te behalen
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Ipad 2 downgraden van IOS 7 beta naar IOS 6 | Bierkers | Ontwikkelen voor iOS | 6 | 02-09-13 22:33 |
iPad: Kan je met iPad 2 van iOS 4.3 naar iOS 5.0.1 wegens jailbreaken? | mahdi1203 | Jailbreak | 1 | 11-03-12 22:10 |
iPad: Ipad 2 IOS 4.3.5. updaten naar IOS 5.0 final met oog op jailbreak? | fleu | Jailbreak | 3 | 12-10-11 22:16 |
iPad: iPad updaten van IOS 3.2 jailbreak naar IOS 4.2.1 | KSH | Jailbreak | 0 | 30-11-10 19:54 |
|
|