Kaart bij de foto's discussie in iPad algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) sinds ios 7.02 heb ik geen kaart meer bij mijn foto's zodat ik kan zien wat waar is genomen, is dat een foutje of hebben ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
Kaart bij de foto's
sinds ios 7.02 heb ik geen kaart meer bij mijn foto's zodat ik kan zien wat waar is genomen, is dat een foutje of hebben ze dat er bewust uit gelaten?
zou ik wel heeeeeel erg jammer vinden. |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
|||
|
|||
kan inderdaad niet nee, maar toch ook in iOS6 toch al niet meer? Ik heb daar toen wel eens naar gezocht, maar kon het ook nooit vinden. Ik dacht in iOS 5 dat het nog wel kon.
|
|
||||
|
||||
Hoezo kan dit niet? Bij mij wel hoor!
In de foto app staan onder 'Foto's' al je foto's gesorteerd naar datum en locatie. Druk op de locatie en zie wat er gebeurt! |
|
|||
|
|||
Oke Jap74
klopt als een bus helaas niet meer zo mooi als voorheen dat ze der allemaal opstonden, maar in iedergeval wel van een heel jaar tegelijk. ook niet alle foto's doen het omdat er geen plaatsnaam bij staat maar dat zoek ik nog wel eens uit dat dat ook weer gaat kloppen bedankt |
|
|||
|
|||
|
|
|||
|
|||
kan je ook zien waar een foto gemaakt is ondanks dat 'locations' niet aan stond toen je hem maakte?
|
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Foto: kaart met eigen foto's bestellen in iPhoto | Biebiene | Muziek, foto & video | 1 | 16-08-12 10:38 |
Bewerkte foto's weigeren via connectionkit met sd kaart naar ipad2 te laden | Suus66 | iPad accessoires en onderdelen | 3 | 27-06-11 18:36 |
|
|