iOs 7 --> iOs 7.0.2 probleem discussie in iPad algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) Hoi mensen, Op m'n iPad 3 heb ik iOs 7 geinstalleerd. Echter kan ik deze niet updaten naar iOs 7.0.2 Iemand enig idee hoe dit ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
iOs 7 --> iOs 7.0.2 probleem
Hoi mensen,
Op m'n iPad 3 heb ik iOs 7 geinstalleerd. Echter kan ik deze niet updaten naar iOs 7.0.2 Iemand enig idee hoe dit kan? Als ik de iPad aan iTunes koppel zegt hij ook dat 7.0 de huidige versie is. |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
|||
|
|||
|
|
|||
|
|||
Klopt, het zou een iOs 7 GM versie zijn. Echter wil ik de iPad graag naar de nieuwste versie zetten. Is dit ook mogelijk?
|
|
|||
|
|||
|
|
|||
|
|||
DFU, geen idee hoe ik dit kan doen. Echter staat iTunes 11.1 er op.
|
|
|||
|
|||
Klik op het blauwe vraagtekentje achter de woorden DFU mode.
|
|
|||
|
|||
Ook deze actie werkt helaas niet. Hij geeft aan dat de gevraagde resource niet is gevonden.
---------- Bericht automatisch samengevoegd op 30 september 2013 om 16:44 ---------- @timosha het is gelukt. Bedankt voor je reacties! |
|
|||
|
|||
Goed zo. Succes verder.
|
|
|||
|
|||
hallo,
ik heb zojuist ios7.02 geinstalleerd nu heb ik beeld staan: oplaad kabel met een pijltje naar Itunes. wat te doen? @timosha groeten, thijs Jan |
|
|||
|
|||
|
|
|||
|
|||
maar ik ben nu niet in de gelegenheid om in Itunes te komen..
is er een alternatieve werkwijze? |
|
|||
|
|||
|
|
|||
|
|||
nou ben ff bij een vriend...
nu krijg ik een foutmelding 3194, wat te doen |
|
|||
|
|||
Het hosts bestand nakijken, misschien is dat verknoeid. Gebruik de zoekfunctie van het forum met het zoekbegrip "3194 hosts".
Zet ook alle virusscanners, firewalls, defenders, enz... uit en gebruik iTunes 11.1 |
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Ios 7 probleem | Billencius | iPad algemeen | 42 | 20-09-13 18:25 |
Probleem bij reservekopie na herstelling/downgrade naar IOS 5.1.1 van IOS 6 | LoveSebMagic | iPhone algemeen | 6 | 28-09-12 09:17 |
iOS 5 probleem | RoyR | iPhone algemeen | 1 | 27-08-11 13:54 |
|
|