Toetsenbordproblemen sinds ios7 discussie in iPad algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) Sinds de update naar ios7, stel ik vast dat ik bij het typen van berichten constant fouten typ terwijl ik toch op de correcte toetsen ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
Toetsenbordproblemen sinds ios7
Sinds de update naar ios7, stel ik vast dat ik bij het typen van berichten constant fouten typ terwijl ik toch op de correcte toetsen tik. Het is erg vervelend en kan nu enkel foutloos typen door megatraag te typen en constant mijn getypte woorden te controleren. Dit was absoluut niet het geval bij de vorige versie. Toen ik dit vertelde aan mijn collega, bevestigde deze mijn probleem. Ze had net hetzelfde ontdekt.
Vond vorige versie veel gebruiksvriendelijker , mooier van layout en kleuren. Dat overzicht van die foto' s in rangschikking vind ik ook maar niks. Vond de vorige filmrol beter. Heb al erge spijt van de update, kon ik maar terug keren.... |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
|||
|
|||
|
|
|||
|
|||
Je vraagt jezelf af of je wel iOS7 zal installeren. Lees zo goed als alleen maar negatieve dingen erover. Op de iPad wel gezet, geen problemen. Voor de iPhone's twijfel ik nog steeds. Of iemand moet "deze twijfel" wegnemen
|
|
|||
|
|||
|
|
|||
|
|||
Je hebt gelijk Timosha.
|
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Scherm knippert bij telefoongesprek sinds ios7 | mclos | iPhone algemeen | 4 | 21-12-15 12:40 |
Ipad mini. Leidt zijn eigen leven sinds ios7 | Jan123 | iPad algemeen | 4 | 17-12-14 21:20 |
Native ios apps verdwenen sinds ios7 | koekjedebij | iPhone Apps | 6 | 12-10-13 00:48 |
Probleem;opeens smsen naar meerdere telefoons sinds ios7 | jan2009 | iPhone algemeen | 2 | 24-09-13 19:01 |
|
|