Vergrote App blokkeert App Store op iPad discussie in iPad algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) Hallo Mensen, Eerst had ik het probleem van de drie verificatie vragen,maar daar ben ik na veel ellende uit gekomen. Na b.g.n. escapade heb ik ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
Vergrote App blokkeert App Store op iPad
Hallo Mensen,
Eerst had ik het probleem van de drie verificatie vragen,maar daar ben ik na veel ellende uit gekomen. Na b.g.n. escapade heb ik een App gekocht genaamd Observatorium van de firma Emerald-Sequoia,via Apps Gone Free op mijn Ipad. De installatie verliep goed,maar na terugkeer naar de Appstore bleek de uitgevouwen App nog op het scherm te staan en ik krijg hem niet weg,hij blokkeert de niet meer te gebruiken Appstore. Ik hoop dat iemand mij kan helpen want ik kan nu de Ipad Appstore niet meer gebruiken. B.v.d. Henk |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
||||
|
||||
Heb je een harde reset geprobeerd?
|
|||
|
|||
Hallo Wouter,
Op de Ipad ben ik een leek,en heb waarschijnlijk niet goed op het Forum gezocht,maar na de harde reset (moest ik eerst opzoeken) functioneert mij Ipad naar behoren. Rest mij nog je te bedankenvoor je zeer snelle reactie. Groeten van Henk |
|
||||
|
||||
Fijn zo. Het opzoeken van een dergelijk term is heel simpel, je drukt op het vraagteken wat erachter staat.
Slotje. |
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
iPad opnieuw starten na installeren app via App Store iOS 7 | jhwzandbergen | iPad algemeen | 5 | 03-10-13 23:21 |
App store blokkeert | Koningsbrugge | iPhone algemeen | 1 | 27-09-12 10:33 |
App Store app laat nrs zien op beginscherm iPad 2 | AadK | iPad algemeen | 2 | 22-09-12 21:01 |
|
|