iPad opnieuw starten na installeren app via App Store iOS 7 discussie in iPad algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) Sinds installeren van versie 7.0.2 moet ik mijn ipad mini iedere keer opnieuw opstarten omdat de AppStore niet meer werkt, dit gebeurt met name nadat ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
iPad opnieuw starten na installeren app via App Store iOS 7
Sinds installeren van versie 7.0.2 moet ik mijn ipad mini iedere keer opnieuw opstarten omdat de AppStore niet meer werkt, dit gebeurt met name nadat ik een verwijderde app opnieuw installeer. Het extra scherm blijft op de voorgrond staan en kan niet meer worden gesloten, het enige wat rest is de ipad op nieuw opstarten waarbij alles weer normaal functioneert, zijn er meer mensen die hier last van hebben.
|
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
|||
|
|||
Update ios7 probleem
Ik ben nieuw hier en niet zo'n handige ipad gebruiker. Sins ik ios7 geupdate heb, krijg ik het spel Wordon Hd niet meer gestart. Wil en kan iemand mij helpen in niet zulke technische taal? Alvast heel erg bedankt
|
|
|||
|
|||
WordOn HD start inderdaad niet op, blijft op laden staan, melden via de AppStore aan de ontwikkelaar.
|
|
|||
|
|||
Citaat:
|
|
|||
|
|||
Vastlopen AppStore
Ik moet altijd inloggen bij de AppStore, probleem is dat het extra scherm niet gesloten kan worden als ik een app hebt geinstalleerd.
|
|
|||
|
|||
Dank je wel voor het snelle antwoord. Gr.
|
Labels |
appstore probleem, cloud, ipad mini, versie 7.0.2 |
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Windows: app opnieuw installeren die ik verwijderd heb | 1997giorgio1 | iTunes | 1 | 10-01-12 18:18 |
Hoe een app installeren zonder uit de App Store te downloaden? | wdele | Ontwikkelen voor iOS | 8 | 09-07-11 11:50 |
Installer.app opnieuw installeren op 1.1.4 | Timoow | Archief | 3 | 31-05-08 20:00 |
|
|