iPad 3 kapot discussie in iPad algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) Hallo ik ben in het bezit van een ipad3. Nou heeft mijn dochter de ipad laten vallen,glas kapot en achterkant ingedeukt. Verder doet alles het ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
iPad 3 kapot
Hallo ik ben in het bezit van een ipad3.
Nou heeft mijn dochter de ipad laten vallen,glas kapot en achterkant ingedeukt. Verder doet alles het nog. Nou ben ik hier niet voor verzekerd,en mijn vraag is weet iemand een betrouwbaar adres en niet te duur natuurlijk voor mij? Bij voorbaat dank Kats |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
||||
|
||||
Weet je zeker dat je er niet voor bent verzekerd? Mijn iPad is eens van de tafel gevallen en werd gedekt onder inboedelverzekering. Ik heb hem laten 'repareren' door Apple en binnen drie dagen had ik weer een zo goed als nieuwe iPad.
|
|
|||
|
|||
Nee was het maar waar,had ik een aparte verzekering voor moeten afsluiten.
|
|
|||
|
|||
90 euro. Voor vv van glasplaat
|
|
||||
|
||||
Citaat:
Of je laat het repareren door een ander bedrijf, neem bijvoorbeeld de iCulture Repair. |
|
||||
|
||||
Citaat:
Verder is Apple een betrouwbare reparateur. Kost iets meer (als je het niet vergoed krijgt) maar je weet zeker dat het werkt. |
|
|||
|
|||
Oke bedankt voor de info.
Zal nog even zien wat ik ga doen. |
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
iPad 2 kapot na reparatie | osado | iPad algemeen | 2 | 27-09-13 12:21 |
iPad 2 scherm kapot! | joppe | iPad algemeen | 10 | 12-10-12 23:50 |
iPad 2 glas kapot | Thijs22 | iPad algemeen | 2 | 14-02-12 21:34 |
|
|