//

Kan ik mijn gejailbreakte ipad updaten zonder probelemen ?

Kan ik mijn gejailbreakte ipad updaten zonder probelemen ? discussie in iPad algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) Hallo, Om deze rede stel ik mijn vraag.. Ik had een iphone 3gs met een jailbreak ik weet niet welke maar mij werd gezecht dat ...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > iPad > iPad algemeen
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Berichten van vandaag

Reageren

 

Discussietools Weergave
  #1  
Oud 21-10-13, 22:39
Jochemapple Jochemapple is offline
• iOS 7.0
• 6.0
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Oct 2013
Berichten: 1
Standaard Kan ik mijn gejailbreakte ipad updaten zonder probelemen ?

Hallo,

Om deze rede stel ik mijn vraag.. Ik had een iphone 3gs met een jailbreak ik weet niet welke maar mij werd gezecht dat ik hem absolut niet mocht updaten. Ik deed dat toch en toen kon hij niet meer door dat voorprogramma heen wat je allemaal moet doen voor een iphone te laten werken.

Maar nu heb ik een gejailbreakte ipad en ik wil hem updaten want hij heeft ios 6 en ik wil de 7.0.2 dat is logisch. Ik ben nu dus bang dat hetzelfde gaat gebeuren met mijn ipad als dat met mijn iphone gebeurde. Mijn ipad heb ik lang voor gespaard dus wil hem absoluut niet kwijt en ook voor school dus ik hoop dat julie mij kunnen helpen

Groeten,
Jochem
Advertentie
Advertentie Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)

  #2  
Oud 21-10-13, 22:53
Guest-20180925190238
Gast
• iOS
 
Berichten: n/a
Standaard

Zet de iPad in DFU mode en herstel met iTunes dan komt er automatisch iOS 7.0.2 op. Zet geen backup terug met jailbreak restanten.

Die iPhone 3GS had waarschijnlijk een softwarematige unlock. Dat is een heel ander verhaal.
  #3  
Oud 22-10-13, 03:27
Bubbly's schermafbeelding
Bubbly Bubbly is offline
• iOS 10.2
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Aug 2010
Locatie: Nederland
Berichten: 2.876
Standaard

Als je ooit het programma TinyUmbrella hebt gebruikt, zorg er dan voor dat je hosts bestand opgeruimd is. (Voor meer info: gebruik de zoekfunctie.)
__________________
Disclaimer: Tips en advies op het internet volg je altijd op eigen risico
Reageren

Labels
ios 6 updaten, ipad 2 16 gb, jailbreak



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
mijn iPhone 4 is slimlock free kan ik hem zonder problemen updaten? neginased iPhone algemeen 5 22-09-13 17:02
Data van t-mobile werkt niet op mijn gejailbreakte iPhone 4s maar wel op mijn ipad 2 Gino86 iPhone algemeen 5 31-07-13 20:46
Hoe kan ik mijn iPhone naar iOS 6 updaten zonder dat hij crasht? Liinde iPhone algemeen 8 16-11-12 20:16
iPad: Gejailbreakte ipad (3.2.1) updaten. Hoe? G-rie Jailbreak 4 09-12-10 00:59
iPhone: Updaten van mijn gejailbreakte iphone LB-iphone Jailbreak 1 26-07-10 18:55

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 13:35.