Geluid doet vreemd na aanraking met water discussie in iPad algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) Hallo allemaal, Natuurlijk kan het heel erg cliché klinken, en in de eerste instantie is de oplossing duidelijk: na aanraking met water werkt het geluid ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
Geluid doet vreemd na aanraking met water
Hallo allemaal,
Natuurlijk kan het heel erg cliché klinken, en in de eerste instantie is de oplossing duidelijk: na aanraking met water werkt het geluid niet meer, dus terugsturen naar de fabriek. Maar het zit een beetje anders. Ik had net muziek opgezet en stapte in bad toen de iPad uit mijn handen gleed in het water. Het heeft er echter maximum twee seconden ingezeten, ik heb het er onmiddellijk uitgevist, het hoesje errond afgedaan en afgedroogd. Het zal zeker niet meer dan vijf à tien seconden in contact zijn geweest. However, de muziek stopte onmiddellijk toen het in het water viel. Nu zijn we een half uur later. iPad is twee keer heropgestart, alles is eens vernieuwd. De muziek uit iTunes en apps doen het niet meer, het vreemde is wel dat de standaardgeluiden op de iPad, zoals de geluidjes voor de wekker, het wel nog doen. Nog vreemder: als ik een oortelefoon aansluit, werkt alle muziek wel, inclusief die van iTunes. Dus ik vraag me werkelijk af wat er fout is.. En moest het echt waterschade zijn, kan ik hem dan nog binnen garantie terugsturen naar de winkel? Het is gewoon vreemd dat alles, alles nog werkt, touch zelfs nog perfect, enkel de muziek op speaker. Dankuwel ! |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
|||
|
|||
Citaat:
Dat gezegd zijnde: de symptomen die je nu beschrijft zijn het begin van het einde. Door de agressieve stoffen die zo in badwater rondzwemmen gaat er corrosie optreden. De één na de andere functie zal dan uitvallen. Je kan naar een goede hersteldienst gaan die de iPad ultrasoon kan reinigen. Soms werkt dat, soms ook niet. |
|
|||
|
|||
Citaat:
|
|
|||
|
|||
Citaat:
---------- Bericht automatisch samengevoegd op 27 oktober 2013 om 18:00 ---------- [QUOTE=ergoboy;928951]Het mag erg klinken maar ik vind dat juist goed dat zo iets gebeurd. Een ipad iphone ipod is gewoon niet gemaakt voor te gebruiken terwijl je in bad zit en dus in zo een vochtige omgeving[/QUOTE |
|
||||
|
||||
[QUOTE=ergoboy;928951]Het mag erg klinken maar ik vind dat juist goed dat zo iets gebeurd. Een ad iphone ipod is gewoon noet gemaakt voor te gebruiken terwijlinbad zit en dus in zo een vochtige omgeving
---------- Bericht automatisch samengevoegd op 27 oktober 2013 om 18:00 ---------- Citaat:
Waarom zou Apple niet zoiets waterdicht maken als Sony's tablet, dat ding kan namelijk wel in het water! Zou ideale oplossing zijn voor mensen die aan het zwembad liggen of in bad gaan
|
|||
|
|||
|
|
||||
|
||||
of je inboedel verzekering aanspreken.
Soms zijn dit soort aparaten ook gedekt tegen waterschade ed. Zo niet, een leuk verhaaltje verzinnen werkt vaak ook
|
|||
|
|||
Citaat:
Jakob, balen dat je iPad in het water is gevallen. Helaas zijn deze apparaten niet zo bestemd tegen water. Ik gebruik mijn apparaten bijvoorbeeld nooit als het regent buiten, puur om zulke verschijnselen uit te sluiten. |
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Touchscreen doet vreemd | ThomasAZ | iPhone algemeen | 11 | 29-04-13 10:29 |
Tableview doet vreemd | Jeroen0704 | Ontwikkelen voor iOS | 3 | 15-08-11 13:35 |
Iphone 3g Doet vreemd | DunnoNL | iPhone algemeen | 1 | 01-08-11 14:00 |
Beeldscherm doet vreemd | Brandmeestertje | iPhone algemeen | 0 | 02-09-10 23:14 |
restore doet vreemd | Reloader | iPhone algemeen | 12 | 15-04-09 21:58 |
|
|