iPad Mini Wifi problemen discussie in iPad algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) Hoi, Sinds een week ongeveer valt me op dat mijn iPad Mini zodra ik hem unlock heel vaak geen wifi verbinding meer heeft. Als ik ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
||||
|
||||
iPad Mini Wi-Fi problemen
Hoi,
Sinds een week ongeveer valt me op dat mijn iPad Mini zodra ik hem unlock heel vaak geen Wi-Fi verbinding meer heeft. Als ik naar instellingen-Wi-Fi ga vindt hij ook geen netwerk. Wi-Fi aan en uitzetten werkt dan ook niet. Pas als ik hem reset(soft weliswaar) of uitzet en hij staat weer aan pakt die wel meteen zijn Wi-Fi zonder problemen. Kan misschien aan IOS 7 liggen?! Iemand die hetzelfde probleem heeft? Ps. ik wil als het ff kan niet herstellen en dan geen reservekopie terugzetten, want anders ben ik mijn voortgangen bij al mijn games kwijt. |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
|||
|
|||
Netwerkinstellingen opnieuw instellem. Snelste ''oplossing''
|
|
|||
|
|||
Beste,
Wij hebben dit verholpen door de Ipad mini in Airplay-mode te zetten en vervolgens de netwerkinstellingen te resetten. De router hebben we ook gereset en vervolgens de iPad mini terug geconnecteerd. Hopelijk werkt dit voor jou ook. |
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Achtergrond aanpassen IOS 7 Ipad Mini problemen | arpos | iPad algemeen | 18 | 09-09-14 11:18 |
Ipad Mini niet op Wi-Fi | sannearts101 | iPad algemeen | 4 | 17-08-13 15:13 |
Waarde iPad mini 64 gb Wi-Fi + 3G | Geyzes | Koopinformatie België | 3 | 10-08-13 16:14 |
Wi-Fi-ongevoeligheid ipad mini. | dapI4 | iPad algemeen | 2 | 30-07-13 22:04 |
Wi-Fi synchronisatie iphone en ipad mini | IJean | iPhone algemeen | 5 | 25-06-13 16:35 |
|
|