Gemarkeerde emails verwijderen discussie in iPad algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) Ik heb meer dan 6000 gemarkeerde emails en die wil ik verwijderen van mijn Ipad2. Hoe doe ik dat? Alvast bedankt, Mary....
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
Gemarkeerde emails verwijderen
Ik heb meer dan 6000 gemarkeerde emails en die wil ik verwijderen van mijn Ipad2. Hoe doe ik dat?
Alvast bedankt, Mary. |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
|||
|
|||
Kies voor "Met ster", klik op "Wijzig", en dan zul je 6000x een vinkje moeten zetten. Jij wilt natuurlijk weten hoe je dat in een keer doet. Ga naar je account op je computer, als je die hebt, want ik zie "anders" staan, en doe het met de muis.
Staan die mails alleen op je iPad, dan kun je je account verwijderen en weer opnieuw instellen. |
|
|||
|
|||
Gemarkeere emails
Bedankt voor het antwoord. Weet u misschien ook hoe ik het kan voorkomen?
|
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
emails verwijderen | ferrywalter | iPhone algemeen | 6 | 31-08-13 16:18 |
automatisch verwijderen emails | sa-jaws | iPhone algemeen | 2 | 10-09-12 10:51 |
Software: Gemarkeerde plaatsen in kaarten app weergeven. | mglange | iPhone Navigatie | 0 | 04-07-12 16:36 |
Lege emails: niet te verwijderen? | doubledutch | iPhone algemeen | 3 | 21-09-10 23:34 |
emails verwijderen iphone en server | spaans edje | iPhone algemeen | 5 | 13-04-10 11:19 |
|
|