Batterijduur iPad air discussie in iPad algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) Hallo, Overal lees ik over de goede batterijduur van de iPad air. Nu ervaar ik zelf dat de batterij bij mij echt geen 10 uur ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
Batterijduur iPad air
Hallo,
Overal lees ik over de goede batterijduur van de iPad air. Nu ervaar ik zelf dat de batterij bij mij echt geen 10 uur meegaat. Ik kijk bij gebruik en er staat nu 4 uur en 36 min sinds opladen, en heb nu nog maar 28% over. Verder heb ik alle Bluetooth en dergelijke uitstaan. Zijn er meer mensen die hier last van hebben? Leqtor |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
|||
|
|||
Ja,
Ik herken het probleem. Ik zou niet weten onder welke condities de 10 uur te halen zijn. |
|
|||
|
|||
Heb nu een week de iPad air en ben zeer tevreden. Heb net even gekeken, 6 uur stand-by en 2 uur 12 minuten in gebruik en de batterij staat op 97%.
De afgelopen twee alleen internet en mail. |
|
|||
|
|||
Zet automatische updates eens uit en Google eens op batterijbesparingsmaatregelen iPad air, of iOS7.
Of kijk op deze website. |
|
|||
|
|||
Ik heb nu ook een week de iPad Air (32GB/4G) en ben zeer tevreden over de batterijduur.
|
|
|||
|
|||
Je kan batterij besparen door de helderheid te dimmen, paralex effect uit te doen en dat apps kunnen vernieuwen op achtergrond
|
|
|||
|
|||
Stand-by 2 dgn en 15 uur
Gebruik 13 uur en 50 min Niet slecht toch? Ow, en 10% over |
|
|||
|
|||
Citaat:
Maar ik neem aan "gemiddeld" gebruik zoals internetten, mail, simpele apps als Facebook enzo. Dan is het netjes zoals het hoort.
|
|||
|
|||
Goed aangenomen Arjan
|
|
||||
|
||||
Je moet er ook rekening mee houden dat een accu pas de maximale capaciteit bereikt na enkele oplaadcycli. Pas na enkele weken gebruik zul je dus wat zinnigs kunnen zeggen over de batterijduur. En aangezien de iPad Air pas een week uit is heeft niemand hem al lang genoeg.
|
|
|||
|
|||
Jep, goed punt. Toen ik het gisteren schreef heb ik hem 1x helemaal leeg laten lopen. Nu 2x en ben benieuwd wat er over een tijdje uitkomt...
|
|
|||
|
|||
Ik heb m'n air vrijdag gekocht en heb nog niet opnieuw hoeven laden. En zeker wel veel gebruikt. Heb nu nog 38 %. Tot nu toe dus erg tevreden.
|
|
|||
|
|||
Probeer deze app eens.
|
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Batterijduur iPad 3 | pepsimax | iPad algemeen | 13 | 02-10-13 17:14 |
iPad: batterijduur ipad na upgrade | boeda12 | Jailbreak | 1 | 08-02-11 11:55 |
|
|