Gegevens iPad overzetten op andermans itunes discussie in iPad algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) Mijn oude iPad 2 is door een vriendin in gebruik. Deze iPad hangt nu nog steeds aan mijn ( apple pc) iTunes. Vriendin speelt bv. ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
Gegevens iPad overzetten op andermans itunes
Mijn oude iPad 2 is door een vriendin in gebruik. Deze iPad hangt nu nog steeds aan mijn ( apple pc) iTunes. Vriendin speelt bv. Hay day en Candy crash. Zij wil iPad nu overzetten op haar iTunes op nieuwe Windows pc. Hoe kan zij dit doen zonder dat zij de inhoud en/of gespeelde levels van deze games kwijt raakt?
|
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
|||
|
|||
Mijn vriendin rijdt in mijn auto, ik heb 40 schadevrije jaren en dus 75 % korting op mijn verzekeringspremie. Nu wil mijn vriendin de auto overnemen. Wat denk je wat de verzekeringsmaatschappij zal zeggen ?
|
|
||||
|
||||
Je moet die hele itunes bib en voorkeuren etc ( jou bib dus) helemaal op haar pc zetten. Het kan dus. @Beech43 zijn verhaaltje klopt dus niet bij iTunes. Geef toe het is wat knutselen.
|
|
|||
|
|||
Citaat:
1) iTunes machtigen op die nieuwe PC van jouw vriendin met het juiste Apple ID; 2) Aankopen overzetten van die iPad naar iTunes; 3) Dan de iPad synchroniseren met iTunes. Tijdens de synchronisatie wordt ook een backup gemaakt met oa. de data van de apps; |
|
||||
|
||||
Citaat:
|
|||
|
|||
Citaat:
Citaat:
|
|
||||
|
||||
Volgens mij zijn bepaalde spellen aan game center gekoppeld.
Dus aan je iTunes account. Als je vervolgens een ander iTunes account op je Ipad zet, dan ben je denk ik ook je savegames kwijt. (Staan in gamecenter van het andere account) |
|
|||
|
|||
Mijn verhaal was echt to-the-point! Je kunt je aankopen NIET overdragen. Je hebt een gebruikerslicentie gekocht.
|
|
|||
|
|||
Dat lijkt mij ook! Jammer dat CollieHome nog niet heeft gereageerd... hij beweert anders, maar is niet helemaal helder in z'n uitleg (bv. met welk account er nu wordt gesynchroniseerd in/na zijn work around).
|
|
|||
|
|||
|
|
|||
|
|||
Citaat:
Want het lijkt mij de bedoeling van marianthatsme dat die vriendin de beschikking HOUDT over de games en levels. Maar dat zou volgens mij betekenen dat de vriendin nooit met een eigen account de iPad kan synchroniseren... of zie ik dat verkeerd? |
|
|||
|
|||
Citaat:
Citaat:
Die oefening heb ik al een paar gedaan met apps die vroeger alleen in de US App Store stonden, OneNote bijvoorbeeld. Na het beschikbaar komen van die apps in de Belgische App Store heb ik die dan opnieuw "aangekocht". Mijn oprechte excuses voor de "onduidelijkheden". |
|
|||
|
|||
Citaat:
Je ziet: we komen d'r vanzelf wel |
|
|||
|
|||
Beste allemaal, voor de discussie....
Ik heb de spellen aangekocht en zij speelt ze op mijn oude iPad. Hij hangt tot op heden op mijn pc. Nu heeft zij zelf pc en moet iTunes gaan opbouwen dus ook zelf de App gaan aanschaffen. Tot hier geen probleem. Hoe krijgt zij de gespeelde spellen en dus ook levels in haar iTunes. Zonder dat zij de levels kwijt raakt. Het gaat dus niet om kosten uit te sparen maar de angst voor het verliezen van de levels. Wie kan helpen met info. |
|
|||
|
|||
Volgens mij moet je gewoon de iPad aan de PC van je vriendin hangen en synchroniseren. iTunes zal dan zeggen dat je iPad met een andere PC is gesynchroniseerd. Je krijgt dan de mogelijkheid om alles op te schonen of alles op je iPad te laten staan. Je zult voor het tweede moeten kiezen. Je iPad blijft zoals die is en de iTunes lib. Staat op de nieuwe PC.
Daarna krijg je natuurlijk. Of de uitdaging met je iTunes account, maar dat staat hierboven al beschreven. Tip: maak eerst nog een back-up van je iPad op jou PC. Als het fout gaat kun je altijd nog terug naar de back-up.. |
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Gegevens overzetten van iPhone naar iTunes, iCal en Address Book? | 84425 | iTunes | 3 | 04-05-14 20:30 |
gegevens overzetten | ramses60 | iPad algemeen | 9 | 28-05-13 12:37 |
Nieuwe laptop, hoe alles overzetten in itunes zonder gegevens kwijt te raken? | dbtje | iPhone algemeen | 8 | 12-05-13 09:58 |
Gegevens overzetten | thijsbroekkamp | iPhone algemeen | 2 | 19-12-12 09:18 |
Oude gegevens overzetten op nieuwe iPad lukt niet | Kevveuh | iPad algemeen | 3 | 15-06-12 18:44 |
|
|