iPad agenda en contacten leeg discussie in iPad algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) Sinds vanmiddag zijn de agenda en mijn adresboek op de ipad plots helemaal leeg. De agenda's zoals ik deze in iCloud heb zijn niet meer ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
iPad agenda en contacten leeg
Sinds vanmiddag zijn de agenda en mijn adresboek op de ipad plots helemaal leeg. De agenda's zoals ik deze in iCloud heb zijn niet meer zichtbaar in de agenda app's op de ipad. Voor contacten geldt hetzelfde.
Merkwaardig is dat ik rond 16 uur een nieuwe afspraak in de agenda heb gezet op de ipad en deze ook in iCloud en op mijn iPhone zijn doorgekomen. Maar rond 18 uur de agenda helemaal leeg. Wie weet een oplossing?? |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
|||
|
|||
Kijk eens naar bericht #6 in het onderstaande topic:
http://forum.iculture.nl/f28/iphone/...ne-vinden.html |
|
||||
|
||||
Ik had dat een jaar of 2 a 2,5 geleden ook dat met en bepaalde regelmaat met de google agenda in een keer leeg was. De remedie was via de instellingen bij gmail de agenda uitzetten en laten verwijderen van je iPhone. Als je hem daarna weer aanzette, dan zag je de agenda zich weer vullen.
Misschien werkt dat ook wel met iCloud. |
|
|||
|
|||
|
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Leeg temp bestand in contacten iCloud verwijderen | fons0710 | iPhone algemeen | 0 | 13-07-12 00:02 |
Agenda leeg na iOS 5 update | Buchters | iPhone algemeen | 5 | 17-10-11 13:41 |
Agenda helemaal leeg na synchronisatie, | Ginger | iPhone algemeen | 1 | 15-09-11 20:50 |
Agenda leeg.... en dan weer niet! | Brinkster | iTunes | 9 | 21-02-11 10:42 |
Agenda leeg maken | magier76 | iPhone algemeen | 1 | 02-05-08 17:23 |
|
|