iPad Air en emails discussie in iPad algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) Hallo, Ik heb vandaag mijn iPad Air gekregen. En ik heb een 3 tal emailadressen eraan toegevoegd, echter ziet hij al deze berichten als niet ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
iPad Air en emails
Hallo,
Ik heb vandaag mijn iPad Air gekregen. En ik heb een 3 tal emailadressen eraan toegevoegd, echter ziet hij al deze berichten als niet gelezen. Weet iemand een methode, waardoor ik ze allemaal in 1x gelezen kan hebben op mijn iPad? |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
|||
|
|||
Heb je IMAP ?
|
|
|||
|
|||
Het is mij al gelukt.
Ik kon alles selecteren als gelezen. Was gewoon even goed kijken naar deze optie. |
|
|||
|
|||
Mijn iPad Air, aanschouwt gelezen emails, via mijn iMac of iPhone, nog steeds als ongelezen, terwijl de andere 2 apparaten dit keurig bijwerken.
Heeft iemand enig idee wat het kan zijn? De instellingen, zijn als het goed is, hetzelfde, op mijn iPhone en iPad Air. ---------- Bericht automatisch samengevoegd op 1 december 2013 om 23:04 ---------- Hoe kan ik zien of ik IMAP heb? |
|
|||
|
|||
|
|
|||
|
|||
Hallo Timosha,
Ik heb 3 email accounts, en die van iCloud: 2x Hotmail, en die maken gebruik van pop, 1x gmail, die maakt gebruik van Gmail-SMTP-server, en bij iCloud staat het er niet bij. Wat en hoe moet ik dit veranderen, zodat de emails worden bijgewerkt op mijn iPad als deze gelezen zijn via mijn iMac of iPhone? |
|
|||
|
|||
POP3 accounts synchroniseren in ieder geval niet. iCloud is een IMAP account en dat account synchroniseert wel. Gmail weet ik niet, daar heb ik geen ervaring mee.
Hotmail kan je laten synchroniseren als je Hotmail (iOS 6.x.x) kiest als je het account aanmaakt of Oulook (iOS 7.x.x). |
|
|||
|
|||
Ik heb IOS 7.0.4 op mijn iPad Air.
Outlook staat niet standaard op de iPad Air toch? Moet ik die dan downloaden, en 2 Hotmail accounts eraan toevoegen? |
|
|||
|
|||
|
|
|||
|
|||
Oke wist ik niet.
Ik ga het meteen even proberen, bedankt. |
|
|||
|
|||
En pas je gegevens even aan.
|
|
|||
|
|||
Het is gelukt.
Hartstikke bedankt! Ik zal het even aanpassen inderdaad. |
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
iPad Air dus toch sneller dan de iPad mini retina! | knuster | iPad algemeen | 9 | 13-11-13 23:27 |
EMAILS VERZENDEN met IPAD | Verhepa | iPad algemeen | 2 | 02-06-11 00:19 |
Emails op ipad/iphone/imac | Haagze sf2 | iPad algemeen | 2 | 30-12-10 15:47 |
|
|