Problemen VPN-tap bij instellingen discussie in iPad algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) Hallo, Ik heb sinds kort een VPN-tunnel actief gemaakt op m'n iPad, alleen nadat de instellingen waren ingevoerd, kan ik de tap VPN in Instellingen ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
Problemen VPN-tap bij instellingen
Hallo,
Ik heb sinds kort een VPN-tunnel actief gemaakt op m'n iPad, alleen nadat de instellingen waren ingevoerd, kan ik de tap VPN in Instellingen niet meer selecteren. Alleen het aanzetten van de VPN gaat nog, maar het wachtwoord is gewijzigd, dus deze start niet meer. Maar aanpassen kan dus ook niet meer. Weet iemand hier raad mee? Met vriendelijke groeten, Emiel |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
|||
|
|||
En als je kijkt onder "general" | "vpn"? Daar kan ik gewoon de VPN instelling selecteren en aanpassen.
|
|
|||
|
|||
Dat kijken bij "general" wel, alleen het selecteren van VPN wil niet. Wat ik ook probeer.
Groetjes, Emiel |
|
|||
|
|||
Probeer eens: Instellingen/Algemeen/Stel opnieuw in/Herstel netwerkinstellingen.
|
|
|||
|
|||
Dat laatste heeft gelukkig gewerkt. Ik kan nu weer in de instellingen komen.
Hartelijke dank! Groetjes, Emiel |
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
nieuwe profile bij Tap Tap Revenge3 ? | Olibomb | iPhone Apps | 1 | 18-07-10 14:39 |
Tap Studio: voor diegenen die uitgetapt zijn op Tap Tap Revenge | eddytheeagle | iPhone Apps | 0 | 08-11-09 20:33 |
|
|