DNS handmatig lukt niet discussie in iPad algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) In mijn Apple-tv heb ik de DNS zo ingesteld dat het US-aanbod op Netflix zichtbaar is. Dat wil ik op m'n iPad ook. Ik stel ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
DNS handmatig lukt niet
In mijn Apple-tv heb ik de DNS zo ingesteld dat het US-aanbod op Netflix zichtbaar is. Dat wil ik op m'n iPad ook. Ik stel onder Wi-Fi de gegevens op Statisch en vul het zo in dat alleen de DNS-waarde afwijkt. Vreemd genoeg verdwijnt die instelling direct nadat ik het venster sluit.
Wat gaat er niet goed? |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
|||
|
|||
Helemaal niemand?
|
|
|||
|
|||
Je kunt beter even googelen.
|
|
|||
|
|||
Citaat:
---------- Bericht automatisch samengevoegd op 23 november 2013 om 12:47 ---------- Helaas, werkt niet. Elke wijziging vervalt als ik het venster sluit. Jammer, dan maar niet. |
|
|||
|
|||
Dit was maar één voorbeeld van een Googlesessie. Hier een andere. En als die ook niet werkt voor jou, Google dan zelf. Je kunt ook de vermelde DNS 109.123.111.24 kopiëren in je adresbalk.
|
|
|||
|
|||
Google is my middle name...
Alle benodigde gegevens heb ik. Alleen niets blijft 'hangen' van de andere DNS-en die ik invoer. Daar gaat mijn vraag over: waarom wijzigt er niets? Bestaande DNS weghalen; nieuwe invoeren; venster sluiten; nieuwe DNS weg; oude staat er weer... |
|
|||
|
|||
Citaat:
Als je een statisch IP-adres gebruikt moet je dat adres ook reserveren in de router. Gebruik liefst een statisch IP-adres dat niet in de range van de DHCP server valt. |
|
|||
|
|||
Dank voor jouw antwoord.
Betekent dat niet dat alle verkeer in huis dan via een US--IP-adres gaat lopen? Dat zijn 4 Pc's en 4 iDevices. |
|
|||
|
|||
|
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Wat voor DNS-waarde? | RJZ | iPad algemeen | 9 | 08-12-12 12:03 |
foto albums niet handmatig te verwijderen? | nouska1976 | Muziek, foto & video | 3 | 19-09-12 22:04 |
HELP! iPhone niet uit DNS-modus na downgrade. | dzb9 | iPad algemeen | 1 | 07-10-11 16:47 |
Windows: "Muziek Handmatig Beheren" naar Iphone lukt niet?! | s881043 | iTunes | 2 | 03-04-10 20:11 |
bestanden handmatig overzetten lukt niet meer na jailbraiken firmware 2.2 | ray40 | iTunes | 4 | 29-12-08 01:22 |
|
|