IPAD1: hoe stel ik wifi in discussie in iPad algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) Beste allemaal. Gisteren heb ik een ipad 1 opgehaald, maar krijg voor geen meter wifi erop. Mijn wifi code is blijkbaar zo ontzettend lang, dat ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
IPAD1: hoe stel ik Wi-Fi in
Beste allemaal.
Gisteren heb ik een ipad 1 opgehaald, maar krijg voor geen meter Wi-Fi erop. Mijn Wi-Fi code is blijkbaar zo ontzettend lang, dat overtikken weinig zin heeft. Een dropbox om de gekopieerde link erin te plakken mag ook niet werken. Ben zelf niet zo'n techneut, dus mocht iemand mij kunnen helpen GRAAG ! Bedankt alvast. Grt |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
|||
|
|||
Verander de code in je router. Wat voor router heb je ?
|
|
|||
|
|||
Idd als je code zo lang is zal ik hem veranderen, uiteraard mag die wel een beetje veilig zijn maar ligt er aan hoe lang.
Verder gewoon rustig 1 voor 1 de tekens intypen, let ook op welke hoofdletters zijn en welke niet. |
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Wi-Fi ipad2 t.o.v bij ipad1 | Tom2011 | Wi-Fi | 1 | 10-08-11 20:13 |
Hoe stel je vpn in? | cielo | iPhone algemeen | 3 | 06-03-11 10:37 |
Hoe stel ik een voice memo in als ringtoon? | jetrijkse | Ringtones en Wallpapers | 1 | 02-05-10 14:21 |
Hoe stel ik Visual Voicemail in? | vanilla | Odido (T-Mobile) | 7 | 14-07-08 17:20 |
T-mobile internet op je iphone hoe stel ik dat in? | Timp | Archief | 4 | 26-01-08 01:42 |
|
|