Wifi ipad2 t.o.v bij ipad1 discussie in Wi-Fi forum; ( verdwijnt na registratie ) Sinds bijna 2 weken heb ik nu een ipad2 64 gb wifi 3G Ik gebruik hem thuis voorlopig naast mijn "oude" ipad1 64 gb wifi. ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
Wi-Fi ipad2 t.o.v bij ipad1
Sinds bijna 2 weken heb ik nu een ipad2 64 gb Wi-Fi 3G Ik gebruik hem thuis voorlopig naast mijn "oude" ipad1 64 gb Wi-Fi. Het valt me op dat de verbinding op de Wi-Fi-dekking bij de ipad2 minder perfect is dan die van de ipad1. Het is niet dramatisch want de verbinding bij de ipad 2 valt hoogstens 1 of 2 per dag even weg (op de ipad1 gebeurt dat nooit). Gebruik ook thuis een laptop, verbinding daarvan valt, net als bij de ipad1, nooit weg.
Dit probleempje had ik niet verwacht, en het verbaast me ook, mogelijk omdat de ipad2 sneller zou zijn dan de ipad1? Lees nergens over identieke ervaringen. Heeft iemand een idee wat de oorzaak kan zijn? |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
|||
|
|||
Hmm, geen enkele reactie dus en mag dus aannemen dat dit geen veel voorkomend probleem is. Zal contact opnemen met de helpdesk van Apple, want de ipad1 blijft een veel beter bereik houden dan mijn ipad2.
|
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
[iPad2] geen verbinding met Wi-Fi | marcel_k | Wi-Fi | 12 | 11-07-11 19:02 |
ipad1 naar ipad2 | pvorstenbosch | iPad algemeen | 3 | 08-07-11 09:27 |
iPad2 (was: Wi-Fi router) | Playa | Koopinformatie Nederland | 14 | 21-04-11 22:13 |
Reservekopie van Ipad1 op Ipad2 zetten | leftie | iPad algemeen | 4 | 26-03-11 00:56 |
iPad1 32gb of iPad2 16gb? | johnnybt | iPad algemeen | 17 | 23-03-11 14:50 |
|
|