wifi discussie in Wi-Fi forum; ( verdwijnt na registratie ) een paar dagen geleden heb ik het AD geinstalleerd op mijniPad. De eerste dag perfecte werking, daarna valt de verbinding met AD steeds weg. Nuprobeer ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
Wi-Fi
een paar dagen geleden heb ik het AD geinstalleerd op mijniPad. De eerste dag perfecte werking, daarna valt de verbinding met AD steeds weg. Nuprobeer ikwat andere pagian's met Wi-Fi. Iedere valt de verbinding uit. Mijn iPhone4 (zelfde Wi-Fi) functioneert goed. Zijn er problemen met de Wi-Fi van ipad-2
|
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
||||
|
||||
kan aan de nieuwste update van apple zijn
heb je toevallig versie 4.3.3? |
|
||||
|
||||
4.3.3 is een en al Wi-Fi ellende, hier zowel op ipad 2 als op iPhone 4. tijden Wi-Fi en dan zit je opeens op 3G, paar minuten later ineens weer op Wi-Fi. Gaat zo door. Hoop snel op update...
|
|
|||
|
|||
Ook ik heb dit probleem met een iphone 4 en de ipad allebei op 4.3.5
Regelmatig valt Wi-Fi weg. Als ik dan in instellingen naar algemeen, netwerk, Wi-Fi ga en mijn verbinding op Wi-Fi open dan druk ik op de toets "vernieuw lease" Na deze handeling heb ik weer Wi-Fi verbinding. Is alleen vervelend dat ik dit regelmatig moet doen. Iemand al een oplossing? |
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
iPad Wi-Fi of iPad Wi-Fi + 3G: wat vind jij, en waarom? | yuiop88 | iPad algemeen | 57 | 15-05-12 01:31 |
Wi-Fi button is grijs [NO-Wi-Fi] | pcsw | Wi-Fi | 52 | 03-03-12 12:05 |
Onthoud Wi-Fi wachtwoord niet zodra ik ergens anders Wi-Fi hebt gebruikt | chrissiegers | Wi-Fi | 0 | 21-03-10 22:05 |
Wi-Fi geeft default als Wi-Fi netwerk | pieter0000 | Wi-Fi | 1 | 22-01-09 21:52 |
|
|