//

Apple's geselecteerde limiet van Wifi wijzigen?

Apple's geselecteerde limiet van Wifi wijzigen? discussie in Wi-Fi forum; ( verdwijnt na registratie ) Hallo allemaal, Ik heb ooit een artikel langs zien gaan waar er uitgelegd was dat Apple een datelimiet op elke wifiverbinding heeft gezet en dat ...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > Bellen en internet > Wi-Fi
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Zoeken Berichten van vandaag Markeer forums als gelezen
  #1  
Oud 14-08-11, 01:33
BlazingAngel BlazingAngel is offline
• iOS 5.0.1
• 5.1
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Jan 2011
Berichten: 16
Standaard Apple's geselecteerde limiet van Wi-Fi wijzigen?

Hallo allemaal,

Ik heb ooit een artikel langs zien gaan waar er uitgelegd was dat Apple een datelimiet op elke Wi-Fiverbinding heeft gezet en dat Apple 'denkt dat het genoeg is'. Maar kan je deze limiet ook "upgraden", zodat het internet sneller gaat?

Alvast bedankt

Marijn
Advertentie
Advertentie Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)

  #2  
Oud 14-08-11, 01:48
ballegooier's schermafbeelding
ballegooier ballegooier is offline
• iOS 15.1
• iPadOS 14.8
• Besturingssysteem: OS X
 
Geregistreerd: Aug 2008
Locatie: Amsterdam
Berichten: 3.775
Standaard

Nee, dit klopt niet. Er zit geen datalimiet van Apple op Wi-Fi. Of ik begrijp je post / vraag niet.
  #3  
Oud 14-08-11, 06:04
Bubbly's schermafbeelding
Bubbly Bubbly is offline
• iOS 10.2
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Aug 2010
Locatie: Nederland
Berichten: 2.876
Standaard


^ MacBook Pro
tegelijk op de iPhone 4:
Ping: 49 ms
Download: 0.76 Mbps
Upload: 0.44 Mbps

:/ nog eens.. iPhone: 3.60 Mbps download

Het enige dat dit bewijst is dat de ontvanger van mobiele telefoons zwakker is dan die van computers M'n huisgenoot z'n Galaxy S 2 kreeg laatst niet meer dan m'n iPhone 4 hoor
  #4  
Oud 14-08-11, 08:43
Guest-20180925190238
Gast
• iOS
 
Berichten: n/a
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door BlazingAngel Bekijk bericht

Ik heb ooit een artikel langs zien gaan waar er uitgelegd was dat Apple een datelimiet op elke Wi-Fiverbinding heeft gezet en dat Apple 'denkt dat het genoeg is'. Maar kan je deze limiet ook "upgraden", zodat het internet sneller gaat?
Het zendvermogen van een Wi-Fi radio mag volgens EN 300 328 maximaal 20 dBm (ca. 100 mW) bedragen.

De Wi-Fi radio in een iPhone is gecombineerd met de Bluetooth radio die 10 dBm (ca. 10 mW) levert. Met 10 dBm zendvermogen kan de maximale Wi-Fi bandbreedte niet gehaald worden.

De redenen waarom Apple dit doet zijn evident. Een Wi-Fi radio die constant 100mW levert, tesamen met een 3G (GSM/GPRS) radio die afhankelijk van de afstand tot de UTRAN maximaal 2.000 mW levert zou nogal een impact hebben op de accu van ca. 1.450 mAh.

Mij zijn geen tweaks bekend om het zendvermogen van de Wi-Fi/Bluetooth radio te verhogen. En mocht er zo'n tweak zijn zou ik je aanraden om die niet te gebruiken anders moet je weer in één van de tientallen topics op dit forum over "batterijproblemen" gaan posten.
Reageren

Labels
datelimiet, Wi-Fi, wijzigen



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 
Discussietools
Weergave

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
Limiet van applicaties overgaan met Categories frove iPhone algemeen 11 25-06-09 18:06
APN bestand via Wi-Fi wijzigen Innemee Wi-Fi 2 21-07-08 23:27

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 10:41.