Puzzels downloaden via app lukt niet! discussie in iPad algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) Via de app magic puzzles, kan ik geen puzzels downloaden. Ik heb ze wel betaald. Ik heb ios 7.0.4 Wie weet er raad? ---------- Bericht ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
Puzzels downloaden via app lukt niet!
Via de app magic puzzles, kan ik geen puzzels downloaden. Ik heb ze wel betaald. Ik heb ios 7.0.4
Wie weet er raad? ---------- Bericht automatisch samengevoegd op 23 november 2013 om 22:01 ---------- Ik heb een Ipad, dat was ik vergeten te melden. Elke keer als ik op een betaalde puzzel druk dan krijg ik een schempje, u heeft al betaald, klik op ok om te downloaden. Dat duurt nu al 2 weken! |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
||||
|
||||
Ik zou contact opnemen met de ontwikkelaar. Als dat niet kan via de app, zou het kunnen via de App Store of even googlen naar de ontwikkelaar.
|
|||
|
|||
Hallo bubbly,
Bedankt voor je reactie. Ik heb een mail gestuurd naar Ximad. Ik hoop dat ze mij kunnen helpen. Ik had achterelkaar 3 puzzels gekocht :-( |
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
App store apps downloaden lukt niet Iphone 5 | selocan | iPhone Apps | 4 | 02-10-13 21:47 |
Update app downloaden lukt niet | hennat | iPhone Apps | 17 | 29-04-13 16:29 |
Update downloaden lukt niet | miededan | iPhone algemeen | 7 | 18-07-11 11:10 |
Apps downloaden lukt niet?! | VictorClabbers | iPhone Apps | 0 | 10-06-11 19:20 |
Downloaden 4.2 lukt niet | Ann1 | iPhone algemeen | 0 | 25-12-10 20:25 |
|
|