Mijn Recencies in app store verschijnen niet discussie in iPad algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) Sinds enige tijd stromen mijn recensies niet meer door naar de app store. Ik kan wel een recensie en sterrenbeoordeling invoeren, nadat ik dan op ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
Mijn Recencies in app store verschijnen niet
Sinds enige tijd stromen mijn recensies niet meer door naar de app store.
Ik kan wel een recensie en sterrenbeoordeling invoeren, nadat ik dan op stuur druk ga ik terug naar het overzichtscherm van de app. Maar ik vind deze nadien niet terug in de appstore. Als ik kies om een recensie te maken moet ik soms mijn paswoord van mijn apple-id ingeven (maar niet altijd). In het scherm waar je een recensie kan schrijven staat dan nog de tekst van mijn vorige recencie(die dus niet verschijnt). Ook na enkele dagen staat mijn recensie niet in de appstore. Kan je ergens zien dat je recensie is verstuurd? |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
Labels |
app store, recensie, review |
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Mijn App wordt geweigerd van de App Store: wat nu? | funkytunes | iPhone Apps | 1 | 05-03-13 19:57 |
App uit franse iTunes store werkt niet op mijn iPhone | kevin95 | iPhone Apps | 0 | 28-09-12 22:06 |
App store werkt niet correct op mijn iphone? | sanneke | iPhone Apps | 3 | 19-02-11 13:12 |
HELP, programma van App Store worden niet gesynchropniseerd naar mijn iPhone | Venno | Archief | 3 | 23-10-08 22:43 |
|
|