Panic.phlist ipad air discussie in iPad algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) Hallo beste mensen, Zojuist liep mijn ipad compleet vast en kwam er een blauw scherm tevoorschijn. Vervolgens restarte de Ipad zich. Opzich is dit niet ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
Panic.phlist ipad air
Hallo beste mensen,
Zojuist liep mijn ipad compleet vast en kwam er een blauw scherm tevoorschijn. Vervolgens restarte de Ipad zich. Opzich is dit niet zo probleem maar toen ik bij de diagnose ging keken viel me op dat er bij ipad model ipad4,1 staat. Hebben andere mensen met een ipad air dit ook ? Vind het zo gekke benaming voor de ipad air |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
|||
|
|||
Citaat:
|
|
|||
|
|||
deze ipad is niet best, panic.plist = snel omruilen voor een andere
|
|
|||
|
|||
Ik dachtdat bij iOS 7 dat niet meteen een probleem hoefde te zijn.
|
|
|||
|
|||
Als de kernel panic gerelateerd is aan de hardware is het wel een probleem.
|
|
|||
|
|||
Hoe weet ik dan of dit het gevaar is want verder staat er geen informatie bij. moet er wel bij zegen dat dit me tweede ipad air is want eerste had ik omgeruild voor een andere ivm met stof. Misschien dat tijdens het data overzetten verkeerd gegaan is?
|
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
iPad Air dus toch sneller dan de iPad mini retina! | knuster | iPad algemeen | 9 | 13-11-13 23:27 |
|
|