iPad kopen, is deze wel in orde? discussie in iPad algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) Hallo allemaal, Ik ben bezig om een iPad te kopen. Bij het checken van het serienummer op Apple Support, krijg ik deze melding: Valideer de ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
iPad kopen, is deze wel in orde?
Hallo allemaal,
Ik ben bezig om een iPad te kopen. Bij het checken van het serienummer op Apple Support, krijg ik deze melding: Valideer de aankoopdatum van uw product. Apple kan geen informatie over uw servicedekking verstrekken. Log in met uw Apple ID en geef ons de aankoopdatum van uw product zodat wij informatie over de dekking van uw product kunnen weergeven. Het gaat om een nieuwe, gesealde iPad via marktplaats. Het betreft een 16gb met Wi-Fi. Is dit te vertrouwen? Alvast bedankt voor de reacties. |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
|||
|
|||
Citaat:
Om die iPad te registreren bij Apple zal je een aankoopfactuur moeten voorleggen. Ik heb dat eens meegemaakt met een splinternieuwe MacBook Pro die niet meer in het assortiment van Apple aanwezig was. |
|
|||
|
|||
Bedankt voor je snelle reactie!
De verkoper zegt geen aankoopbon te hebben. De koop gaat dan niet door... |
|
|||
|
|||
|
|
|||
|
|||
Misschien even best hier een opmerking van maken bij de beheerders van Marktplaats?
Voordat iemand hem wel koopt en we zijn/haar noodoproep hier op het forum te lezen krijgen. |
|
|||
|
|||
Is gemeld bij MP.
|
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Wil 2e hands iPad 1 kopen: wel/niet doen? | lognesz | iPad accessoires en onderdelen | 20 | 12-11-12 20:57 |
iphone kopen deze zomer | Guillaumeuitbelgie | iPhone algemeen | 2 | 04-06-12 10:26 |
Deze iPad 2 kopen en/of repareren? | dylankieft | iPad algemeen | 1 | 03-09-11 20:33 |
Zou ik deze kopen? | IphoneHolic | Archief | 9 | 07-11-09 10:07 |
Is deze website betrouwbaar om een iPhone te kopen? | mathijs666 | Koopinformatie Nederland | 5 | 13-09-09 23:21 |
|
|