Is deze website betrouwbaar om een iPhone te kopen? discussie in Koopinformatie Nederland forum; ( verdwijnt na registratie ) Hallo,, Ik heb een website gevonden waar je goedkoop een iPhone simlockvrij kan kopen, maar is deze wel betrouwbaar? Hier is de link: trade electron ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
Is deze website betrouwbaar om een iPhone te kopen?
Hallo,,
Ik heb een website gevonden waar je goedkoop een iPhone simlockvrij kan kopen, maar is deze wel betrouwbaar? Hier is de link: trade electron - Powered by ECShop Alvast bedankt voor het reageren. Mvg Mathijs. |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
||||
|
||||
Ik zeg het maar 1x: Als het te mooi is om waar te zijn, is het dat meestal ook!
Trek hier je eigen conclusie maar uit
|
|||
|
|||
Prijzen zijn niet extreem laag. Ook kun je betalen met paypal. Dat geeft toch wat zekerheid, mocht het niet goed gaan, dan krijg je het geld terug.
|
|
||||
|
||||
Ik noem dit toch echt extreem laag:
APPLE IPHONE 3GS 32GB WHITE OFFICIALLY UNLOCKED 3G S Market price:EUR384.00 Our Price:EUR320.00 |
|
|||
|
|||
wat een onzin zeg.. ik heb altijd geleerd, als iets te mooi lijkt om waar te zijn, dan IS het te mooi om waar te zijn.
Laatst gewijzigd door iScorpio; 13-09-09 om 22:09. Reden: Heb de overbodige reklame maar even we gehaald. is hier niet nodig. |
|
|||
|
|||
|
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Is er een website waarbij je een hoesje kan kopen en dan zelf kan bewerken | robi10 | iPhone accessoires en onderdelen | 9 | 15-04-11 19:28 |
markplaats betrouwbaar?deze | bakkum31 | Koopinformatie Nederland | 1 | 09-06-10 16:13 |
Is deze betrouwbaar? | icam0 | Archief | 15 | 11-02-08 20:17 |
Is deze website betrouwbaar | homie | Unlock [archief] | 1 | 10-12-07 09:20 |
|
|