Is deze website betrouwbaar om een iPhone te kopen? discussie in Koopinformatie Nederland forum; ( verdwijnt na registratie ) Hallo,, Ik heb een website gevonden waar je goedkoop een iPhone simlockvrij kan kopen, maar is deze wel betrouwbaar? Hier is de link: trade electron ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Zoeken | Berichten van vandaag | Markeer forums als gelezen |
|
|||
|
|||
![]() Hallo,,
Ik heb een website gevonden waar je goedkoop een iPhone simlockvrij kan kopen, maar is deze wel betrouwbaar? Hier is de link: trade electron - Powered by ECShop Alvast bedankt voor het reageren. Mvg Mathijs. |
|
|
![]() |
|
![]() Ik zeg het maar 1x: Als het te mooi is om waar te zijn, is het dat meestal ook!
Trek hier je eigen conclusie maar uit ![]()
|
|||
|
|||
![]() Prijzen zijn niet extreem laag. Ook kun je betalen met paypal. Dat geeft toch wat zekerheid, mocht het niet goed gaan, dan krijg je het geld terug.
|
|
![]() Ik noem dit toch echt extreem laag:
APPLE IPHONE 3GS 32GB WHITE OFFICIALLY UNLOCKED 3G S Market price:EUR384.00 Our Price:EUR320.00 |
|
|||
|
|||
![]() wat een onzin zeg.. ik heb altijd geleerd, als iets te mooi lijkt om waar te zijn, dan IS het te mooi om waar te zijn.
Laatst gewijzigd door iScorpio; 13-09-09 om 22:09. Reden: Heb de overbodige reklame maar even we gehaald. is hier niet nodig. |
|
|||
|
|||
![]() |
![]() |
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Discussietools | |
Weergave | |
|
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Is er een website waarbij je een hoesje kan kopen en dan zelf kan bewerken | robi10 | iPhone accessoires en onderdelen | 9 | 15-04-11 19:28 |
markplaats betrouwbaar?deze | bakkum31 | Koopinformatie Nederland | 1 | 09-06-10 16:13 |
Is deze betrouwbaar? | icam0 | Archief | 15 | 11-02-08 20:17 |
Is deze website betrouwbaar | homie | Unlock [archief] | 1 | 10-12-07 09:20 |
|
|