Beperkingen en codeslot niet te vinden op ipad 2 discussie in iPad algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) Wij hebben hier thuis een ipad 2 Op mijn iphone vind ik de functies zoals "code slot" en "beperkingen" Nu, op de ipad kan ik ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
Beperkingen en codeslot niet te vinden op ipad 2
Wij hebben hier thuis een ipad 2
Op mijn iphone vind ik de functies zoals "code slot" en "beperkingen" Nu, op de ipad kan ik de apps niet verwijderen door er lang op te duwen (zodat ze trillen) en kan ik ook geen apps meer downloaden. Ik vond op het internet dat dit aan beperkingen zou kunnen liggen. Maar beperkingen is NERGENS te vinden op de ipad (instellingen algemeen), maar wel op mijn iphone. Kan dit zo snel mogelijk worden opgelost. Het niet kunnen downloaden van apps is gebeurt naar de update. Bedankt! |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
|||
|
|||
Harde reset ?
Herstel alle instellingen ? |
|
|||
|
|||
Wel, dat is ook een probleem. "stel opnieuw in" staat zelfs niet meer in het menu.. ik heb geen idee wat er aan de hand is.
Nu heb ik het eens hersteld en als "nieuwe ipad" gedaan, en daar ging het dan wél op diezelfde ipad. Maar ik zou willen verder gaan met het orginele icloud adres en dan zijn alle instellingen weer de oude: zonder beperkingen en codeslot… |
|
|||
|
|||
Citaat:
|
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
iPad codeslot verwijderen. | wittepenne | iPad algemeen | 3 | 07-11-13 19:14 |
In mijn gmail mappen kan ik de spammap niet vinden op ipad 7.02 | Incisief | iPad algemeen | 1 | 16-10-13 22:59 |
Beperkingen instellen iPad | Guest-20190210132526 | iPad algemeen | 16 | 28-04-13 22:22 |
Ipad zegt dat er een update is, maar kan die niet vinden? | Vivemaria | iPad algemeen | 13 | 29-03-12 20:07 |
iTunes kan iPhone en iPad niet vinden | kenny123 | iTunes | 0 | 06-04-11 22:36 |
|
|