Kleur iPad Air discussie in iPad algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) Beste formuleden, Ik ben tot het besluit gekomen dat ik een iPad Air ga aan schaffen. Over het aantal GB ben ik al uit. Alleen ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
||||
|
||||
Kleur iPad Air
Beste formuleden,
Ik ben tot het besluit gekomen dat ik een iPad Air ga aan schaffen. Over het aantal GB ben ik al uit. Alleen de kleur dat blijft een hele moeilijke keuze bij dit apparaat. Bij de voorafgaande iPad's heb ik altijd een zwarte gehad, en de wit/zilvere lijkt me eens wat anders. Nu hoor ik uit mijn omgeving dat een witte iPad voor vrouwen is. Wat is jullie mening hierover? Welke kleur zouden jullie kiezen, of hebben jullie gekozen voor jullie iPad? Alvast bedankt ! |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
|||
|
|||
Ze hebben er zelfs een gezegde van gemaakt, die over kleuren en twisten...
Ik blijf bij de visie van Henry Ford: ja mag elke kleur kiezen die ja maar wilt, zolang het maar zwart is... |
|
||||
|
||||
Persoonlijk kijkt zwart prettiger in een donkere omgeving. Witte rand steekt sterker af. Persoonlijk argument, maar toch.
|
|
|||
|
|||
Mijn iphones zijn toevallig altijd zwart, maar mijn ipad's wit . Mijn vriendin heeft een zwarte en ik een witte. Zelf vind ik de witte prettiger. Maar vraag me niet waarom.
|
|
|||
|
|||
Zou een witte halen.
Apparaten zijn nou eenmaal vaak standaard zwart en een witte ipad geeft je toch het gevoel dat je een "nieuw" apparaat in handen hebt. En vind de space grey achterkant van de zwarte versie echt lelijk. |
|
|||
|
|||
Een kleur kies je toch zelf ? Wat kan jou het schelen of een ander liever donkerbruin heeft
|
|
|||
|
|||
|
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Groene kleur ipv van het zwart. iPad 2 | steve010181 | iPad algemeen | 5 | 16-10-12 10:20 |
agenda ipad verspringt en kleur wijzigen | janniezuidema | iPad algemeen | 1 | 29-03-12 11:09 |
|
|