Instellingen voor E-mail discussie in iPad algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) Ik heb een Imac en een Ipad, ik kan op beide apparaten mijn E-mail lezen maar als ik gelezen berichten wil verwijderen moet ik dat ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
Instellingen voor E-mail
Ik heb een Imac en een Ipad, ik kan op beide apparaten mijn E-mail lezen maar als ik gelezen berichten wil verwijderen moet ik dat op beide apparaten doen. Hoe kan ik de instellingen wijzigen zodanig dat als ik een bericht (E-mail) verwijder op mij Ipad deze ook meteen verwijderd wordt op mijnImac?
De favorieten in safarie en de agenda's zijn wel gesynchroniseerd maar met de E-mail lukt het me niet, wie kan mij helpen. Ik gebruik mavericks op mijn Imac en de laatste versie van IOS op mijn Ipad. Ik heb een internet abonnement bij Lijbrandt, daar komt mijn mail ook op binnen. |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
|||
|
|||
Blijkbaar gebruik je een POP3 mail account. POP3 mail synchroniseert niet maar dumpt alleen maar nieuwe mail in de inbox. Als jouw mail provider ook IMAP accounts ondersteund dan gebruik dat.
|
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
online mail instellingen | atboz | iPhone algemeen | 10 | 01-09-11 19:03 |
instellingen KPN voor mail, wie kan helpen ! | cck68 | KPN | 0 | 24-01-11 12:19 |
mail.com instellingen | wesleydegraaf | iPhone algemeen | 4 | 16-12-09 16:32 |
instellingen Tefort voor versturen mail ?? | baystar | Overige providers Nederland | 1 | 29-07-08 12:02 |
wie weet de mail instellingen voor quicknet en provider orange | schermer | iPhone algemeen | 3 | 17-06-08 18:37 |
|
|