Bestanden verwijderen uit Apps discussie in iPad algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) Hallo, Als ik mijn iPad verbind met iTunes, kan ik via het tabblad "Apps" naar "Bestandsdeling" gaan. Daar zie ik aan de linkerzijde mijn apps ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
Bestanden verwijderen uit Apps
Hallo,
Als ik mijn iPad verbind met iTunes, kan ik via het tabblad "Apps" naar "Bestandsdeling" gaan. Daar zie ik aan de linkerzijde mijn apps staan. Als ik op een app klik, zie ik langs de rechterzijde een aantal bestanden staan. Hier staan bestanden bij die ik niet meer nodig heb. Hoe kan ik deze verwijderen? Bij sommige staan er ook mappen (vb. Inbox). Hoe kan ik deze openen om te zien wat er instaat? Beste groeten Ludo |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
|||
|
|||
Je kunt de bestanden kopiëren naar je harde schijf. Onderin staat een venstertje.
|
|
|||
|
|||
Je kan de bestanden inderdaad wel kopiëren naar je pc maar niet verwijderen van je iPad.
Toch bedankt. |
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Is het mogelijk om apps uit de aankopen lijst te verwijderen | courske | iPhone Apps | 2 | 19-01-13 18:57 |
Windows: Verwijderde bestanden verwijderen uit muziekbibliotheek | kbest | iTunes | 0 | 04-12-11 22:54 |
Reclame in apps uit Cydia verwijderen? | Semmm | Jailbreak apps en thema's | 13 | 25-04-11 15:54 |
Apps uit Bossprefs verwijderen... | Chrisl | Archief | 3 | 28-07-08 09:55 |
|
|