afspeellijst aangeschaft onzichtbaar op iphone 5c discussie in iPad algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) In iTunes zie ik wel de "afspeellijst aangeschaft" en op mijn iphone 5c niet meer. Weet iemand hoe ik die weer zichtbaar kan maken?...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
afspeellijst aangeschaft onzichtbaar op iphone 5c
In iTunes zie ik wel de "afspeellijst aangeschaft" en op mijn iphone 5c niet meer. Weet iemand hoe ik die weer zichtbaar kan maken?
|
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
||||
|
||||
Jep bekend probleem is voor zover ik weet nog geen oplossing voor. Is namelijk op de iPhone 5S exact hetzelfde.
Enige oplossing is de purchased playlist in je itunes te slepen naar je iDevice. Maar als je nieuw materiaal koop moet je dit wel handmatig toevoegen. |
|
|||
|
|||
Oke, dan stop ik met zoeken. Dankjewel!
|
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
2e iphone aangeschaft | carloco | iPhone algemeen | 0 | 08-12-11 21:36 |
Programma's aangeschaft op Ipod naar Iphone? | kefjah | Archief | 2 | 18-02-10 10:52 |
Windows: aangeschaft en aangeschaft op iPhone samenvoegen | bart2jes | iTunes | 0 | 11-09-09 19:38 |
iPhone 1e gen.: Nieuwste iPhone aangeschaft, ja.... en nou? | chris96 | Unlock | 14 | 25-05-09 20:46 |
Wat nu ik een Iphone heb aangeschaft | rjmeijer1973 | iPhone algemeen | 7 | 26-10-08 21:30 |
|
|