Icloud discussie in iPad algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) Hoi, Ik heb een ipad 4 zonder 3g. nu wil ik op mijn ipad maar er staat een melding dat er al 10 weken geen ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
Icloud
Hoi,
Ik heb een ipad 4 zonder 3g. nu wil ik op mijn ipad maar er staat een melding dat er al 10 weken geen reservekopie meer is gemaakt van de ipad maar ik kan ook nergens niet als ik op ok druk gaat de melding ook niet weg. wat kan ik doen GRoetjes tasjake |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
|||
|
|||
In Instellingen/iCloud/Opslag en Reservekopie.
|
|
||||
|
||||
Dit topic is gesloten omdat de titel onvoldoende aangeeft waar de discussie over gaat of simpelweg veel te algemeen is. Probeer de volgende keer een duidelijker beschrijvend onderwerp te gebruiken. Zie ook de instructies in de gekleurde vakken bij het aanmaken van een nieuw topic.
//Slotje |
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Agenda items kwijt bij aanmaken van iCloud account en uitschakelen van iCloud agenda | Jilly1982 | iPhone algemeen | 4 | 26-07-13 11:38 |
iCloud probleem bij opstarten iCloud.com | Snoopyverce | iPhone algemeen | 7 | 08-12-12 14:51 |
ICloud uit, toch nog dataverkeer door icloud? | Catelootje | iPhone algemeen | 0 | 03-12-12 16:27 |
iCloud contacten iPhone/iPad staan niet in iCloud | Stappie | iCloud | 0 | 07-10-12 13:21 |
Apps gaan niet van iPhone naar iPad met icloud. Rest werkt wel van icloud. Iem | Edwinvo | iCloud | 5 | 01-12-11 11:16 |
|
|