Hoe herstel ik de geluidsweergave? discussie in iPad algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) Na updaten naar iOS 7.04 hoor ik alleen nog maar gekraak door de muziek heen. Heel irritant, ik kan nu niet prettig meer films kijken. ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
Hoe herstel ik de geluidsweergave?
Na updaten naar iOS 7.04 hoor ik alleen nog maar gekraak door de muziek heen. Heel irritant, ik kan nu niet prettig meer films kijken. Had dit al eens eerder er kon toen van Stereo naar mono schakelen . Nu kan ik deze " knop" niet meer vinden bij - geluid- . Wie weet een oplossing?
|
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
|||
|
|||
|
|
|||
|
|||
Bedankt
Schuifje weer uitgezet, en nu is de echo weer weg.
Bedankt! |
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
geluidsweergave apt2 homecinema | yvonneke | Apple TV - 2e generatie en 3e generatie | 2 | 14-09-12 16:04 |
Hoe herstel je een iphone naar fabrieksinstellingen | Rutger91 | iPhone algemeen | 1 | 12-11-11 21:15 |
HELP! Hoe herstel je gewiste SMS-coversatie?! | Peddep | iPhone algemeen | 1 | 09-03-11 20:57 |
Hoe herstel ik mijn gecrashte iPhone? | sk8n | Archief | 4 | 03-03-10 20:01 |
Herstel vereist: Hoe doe ik dat? | Red_princess | iPhone algemeen | 22 | 11-08-08 14:01 |
|
|