Homeknop iPad reageert slecht discussie in iPad algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) Hallo, De homeknop van mijn i pad doet het sinds kort slecht. Ik moet geregeld meerdere keren drukken voordat hij reageert en soms reageert hij ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
Homeknop iPad reageert slecht
Hallo,
De homeknop van mijn i pad doet het sinds kort slecht. Ik moet geregeld meerdere keren drukken voordat hij reageert en soms reageert hij niet. Wat kan dit zijn? Wat kan ik eraan doen? Hoelang heb ik garantie op een i pad? Ik hoop dat iemand tips heeft, bedankt! |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
|||
|
|||
Het is trouwens 'iPad' en geen 'i pad'.
Je hebt twee jaar consumentenrecht bij je verkoper, en 1 jaar fabrieksgarantie bij Apple. Voor de iPad zal (indien ouder dan een jaar) een Consumer Law Claim ingediend worden. Apple bekijkt dan of het defect op haar kosten gerepareerd (lees vervangen) kan worden. Waar heb je de iPad gekocht? Zo ziet zo'n Consumer Law Claim eruit: http://www.servicepartner.dk/EMEAUK%...2_European.pdf |
|
|||
|
|||
Hoi,
Ik heb hem bij de harense smit gekocht en dit word in mei 2 jaar geleden. |
|
|||
|
|||
Dan kan je niet meer bij Apple terecht. Wel kan je je consumentenrecht claimen bij Harense Smit. Succes!
|
|
|||
|
|||
Citaat:
|
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
home button reageert slecht | marccc | iPhone algemeen | 10 | 30-12-13 21:42 |
[Help] Ipad reageert enorm slecht op vingers | joerieve | iPad algemeen | 2 | 06-04-12 15:24 |
iPhone 4 homeknop reageert gedeeltelijk niet | RodriQoz | iPhone algemeen | 5 | 29-07-11 14:56 |
Beeldscherm reageert slecht op 2 3G's | vanilla | iPhone algemeen | 1 | 12-07-10 13:58 |
iPhone 3.1.2 reageert slecht | AreBee | iPhone algemeen | 2 | 26-11-09 18:16 |
|
|