" teken ipv ? boven de punt-toets (toetsenbord) discussie in iPad algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) Op het toetsenbord van mijn iPad mini kan ik boven de punt toets een ? teken zien. Die zou ik kennelijk moeten kunnen selecteren als ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
||||
|
||||
" teken ipv ? boven de punt-toets (toetsenbord)
Op het toetsenbord van mijn iPad mini kan ik boven de punt toets een ? teken zien. Die zou ik kennelijk moeten kunnen selecteren als ik de . toets lang ingedrukt houd.
Echter als ik dat doe, krijg ik alleen het " teken te zien. Klopt dat wel? |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
|||
|
|||
" krijg ik als ik lang druk, ? krijg ik als op ik de caps lock (pijltje omhoog) klik. Die wordt dan zwart. Klik je twee keer dan blijft ie aan, en kun je schelden
|
|
||||
|
||||
Aha dus dat is de *truc*. Dank!
? is dan natuurlijk gewoon Shift-punt. Zoals het hoort... Laatst gewijzigd door iScorpio; 18-01-14 om 11:41. |
Labels |
ipad mini, teken, toetsen, toetsenbord |
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Woorden boven toetsenbord | IphoneIpodTouch | Jailbreak apps en thema's | 1 | 26-12-13 18:11 |
Geen "Abc.."-teken meer bij muziek. | Gevorgyan | Muziek, foto & video | 2 | 20-12-11 23:51 |
UIDatePicker, "Vandaag" ipv "Today" | P-development | Ontwikkelen voor iOS | 7 | 25-11-09 10:04 |
Punt iPhone toetsenbord | ThoMM. | iPhone algemeen | 3 | 07-06-08 12:43 |
1 en 0 en ipv "on" ,"off" of "aan", "uit" | SuperDutch | iPhone algemeen | 11 | 07-01-08 15:13 |
|
|