UIDatePicker, "Vandaag" ipv "Today" discussie in Ontwikkelen voor iOS forum; ( verdwijnt na registratie ) Hoi, in mijn app waar ik momenteel aan bezig ben heb ik een UIDatePicker geimplementeerd, deze wordt bij het laden van de view op de ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
UIDatePicker, "Vandaag" ipv "Today"
Hoi,
in mijn app waar ik momenteel aan bezig ben heb ik een UIDatePicker geimplementeerd, deze wordt bij het laden van de view op de huidige datum en tijd gezet. Nu wil ik graag dat er dan als datum "vandaag" staat, zoals bij iCal. Echter, wat ik ook doe er blijft "today" staan, terwijl ik in Interface Builder de locale al op Nederlands gezet heb, en de timezone instellingen Europe/Amsterdam. Iemand enig idee hoe ik dit voor elkaar krijg? |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
||||
|
||||
Ik zie staan dat je zelf geen iphone hebt.
Het kan zijn dat het aan de Emulator ligt. Als je wil kan ik het proberen op mijn nederlandse iphone 3g.
|
|||
|
|||
Ik heb nu wel een iPhone, heb mijn profiel nog niet geupdate.
Maar op de iPhone zelf treed het probleem dus ook op, het viel me ook op dat de namen van de dagen (ma, di etc) wèl gewoon om het nederlands staan, heel vreemd. Wanneer jullie een UIDatePicker implementeren, staat er dan wel vandaag? |
|
|||
|
|||
Ik zit nog steeds met dit probleem, echt heel vaag.
Dit bedoel ik dus: Zoals je ziet staan de dagen wel in het Nederlands, maar er staat wel Today ipv Vandaag |
|
|||
|
|||
So, eindelijk gelukt
Wat blijkt nu, je moet in de Info.plist de key "Localization native development region" gewoon op nl zetten, en dan komt er dus mooi vandaag te staan. Beetje raar, ik heb dit echt nergens in de documentatie terug kunnen vinden, kwam er gewoon per toeval achter. Laatst gewijzigd door P-development; 05-10-08 om 00:10. |
|
||||
|
||||
goed om te weten, bedankt!
Volgens mij zijn het momenteel vooral 'weetjes' , merk ik... |
|
|||
|
|||
|
|
||||
|
||||
|
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Probleem met "Navigon Europe" "Live Traffic" na update naar 1.4 | iPhony | Archief | 0 | 18-12-09 20:28 |
"Checking Sources" duurt te lang en "Failed to Download Package" | vvv91 | Jailbreak apps en thema's | 10 | 20-12-08 14:25 |
"Autocorrectie" en "call forwarding" Uitschakelen - OPLOSSING! | Trish | iPhone algemeen | 33 | 19-10-08 02:53 |
Apple kent verschil tussen "Dutch" en "Deutsch" niet | Celf | iPhone Apps | 1 | 14-10-08 20:50 |
1 en 0 en ipv "on" ,"off" of "aan", "uit" | SuperDutch | iPhone algemeen | 11 | 07-01-08 15:13 |
|
|