Mijn iPad heeft een xpi plugin nodig discussie in iPad algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) Ik heb zojuist een foscam camera , 9805w, aangeschaft . Via mij iPad heb ik goede verbinding , echter geen beeld. Hiervoor moet ik een ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
Mijn iPad heeft een xpi plugin nodig
Ik heb zojuist een foscam camera , 9805w, aangeschaft . Via mij iPad heb ik goede verbinding , echter geen beeld. Hiervoor moet ik een plugin downloaden. Met safiri, chrome, mercury lukte het niet. De plugin eindigt op xpi. Op mijn Windows notebook , ie lukt het wel . Ik geef op de iPad via de web br. het intern Ip adres met poort op. Krijg dan alle settings te zien, echter er wordt vervolgens een plugin gevraagd om deze te downloaden. Dat laatste lukt niet.
Jalea Laatst gewijzigd door jalea; 20-01-14 om 00:35. Reden: Vergeten |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
||||
|
||||
Op een iOS-apparaat kun je geen plugins installeren.
|
|||
|
|||
Ook niet een plugin tbc de web browser Firefox op mijn Mac book air, maverick ?
|
|
||||
|
||||
Nee. Ze raden aan om apps te gebruiken op de iPad. Hun foscam.com website met de volledige lijst van compatibele apps ligt echter plat, dus je zult het hiermee moeten doen.
Citaat:
Edit: handig linkje: http://foscam.us/apps |
|
|||
|
|||
Super bedankt
Hg Jalea |
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
iPhone 4: Heeft een simlock vrije telefoon unlock nodig na jailbreak? | Tazzoon | Unlock | 3 | 08-02-11 17:54 |
|
|