Facetime werkt niet bij iedereen discussie in iPad algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) Vraag voor een kennis. Facetime met een ipad retina lukt niet naar iedereen. Geprobeerd naar 2 iphone 5 gebruikers. Naar de ene lukt het wel ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
Facetime werkt niet bij iedereen
Vraag voor een kennis.
Facetime met een ipad retina lukt niet naar iedereen. Geprobeerd naar 2 iphone 5 gebruikers. Naar de ene lukt het wel naar de andere niet. Dit werd in het zelfde huis getest. Opgebeld worden lukt wel. Er wordt geen verbind gemaakt en melding gegeven. Gebruiker is niet beschikbaar voor facetime. Aan wat kan dit liggen? Wat is de oplossing? |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
|||
|
|||
9 van de 10 x ligt het aan de instellingen, dus kijk dat ff goed na.
|
|||
|
|||
Zijn bij de anderen de e-mailadressen die je 'draait' ingesteld als Facetime adressen?
|
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
iMessage en Facetime werkt niet .. | iphone1997 | iPhone algemeen | 2 | 19-12-12 22:05 |
FaceTime werkt niet | skasse | iPad algemeen | 10 | 23-07-12 17:25 |
Facetime werkt niet | Willem69 | iPhone algemeen | 4 | 18-07-11 18:31 |
Facetime problemen werkt niet | Nv22 | iPhone algemeen | 3 | 14-02-11 00:35 |
iPhone 4 Microfoon werkt niet bij facetime/videorecord | Koenkk | Muziek, foto & video | 3 | 24-01-11 20:51 |
|
|