Foto's via email discussie in iPad algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) Voorheen kon ik in via e-mail foto's versturen, waarbij ik zelf kon aangeven in welke grootte de foto's verstuurd moesten worden. Nu zie ik deze ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
Foto's via email
Voorheen kon ik in via e-mail foto's versturen, waarbij ik zelf kon aangeven in welke grootte de foto's verstuurd moesten worden. Nu zie ik deze mogelijkheid niet meer.......
Kan ik hier iets aan doen? |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
|||
|
|||
Open je mail, houd je vinger op het lege gedeelte, je krijgt een popup, kies foto of video toevoegen,kies een foto, dan zie je in de adresbalk van je mail het woord Afbeelding, klik daarop en je kunt de grootte kiezen.
|
|
|||
|
|||
Dank je wel voor het antwoord. Het is er dus toch nog!
Het lukt idd. Met foto's die ik heb gemaakt met mijn iPad . Het gaat niet met een foto die ik heb bewaard van bv. Facebook. Dan wordt niet de keus gegeven hoe groot de afbeelding moet zijn. |
|
|||
|
|||
Die kan blijkbaar niet kleiner ?
|
|
|||
|
|||
Dit kan volgens mij niet meer in iOS7? Althans, ik krijg het niet voor elkaar.
|
|
|||
|
|||
Het gaat wel met een foto die ik met mijn iPad heb gemaakt, dan komt de foto in het 'schrijfvak' en komt boven 'onderwerp' in beeld de keus voor de grootte van de afbeelding. Ik heb ios7.
|
|
|||
|
|||
Zoals ik het hierboven beschreef.
Maar die facebook-foto is blijkbaar zo klein, dat deze niet kleiner gemaakt kan worden. Ik heb het net geprobeerd met een klein fotootje (10 kB) en dan krijg je die mededeling Afbeelding niet te zien. |
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Email en foto | jpwg001 | Muziek, foto & video | 3 | 26-03-12 20:32 |
Iphone4 - Foto's per email zijn geroteerd | Caspar | Muziek, foto & video | 0 | 30-09-11 13:12 |
problemen met foto's versturen via email | magrietlinne | Muziek, foto & video | 2 | 03-07-11 10:38 |
REQ: foto's deleten à la email | nms | Ontwikkelen voor iOS | 0 | 24-11-08 13:39 |
Hoe foto's uit email opslaan? | koen_dr | Muziek, foto & video | 1 | 05-04-08 13:53 |
|
|