//

Ipad-air en i-tunes

Ipad-air en i-tunes discussie in iPad algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) Ik heb een nieuwe Ipad-air. Heel leuk maar loop nu tegen diverse dingen aan. Zo heb ik veel films op de IMac staan in m4v ...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > iPad > iPad algemeen
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Zoeken Berichten van vandaag Markeer forums als gelezen
  #1  
Oud 07-02-14, 10:56
Margreet56's schermafbeelding
Margreet56 Margreet56 is offline
• iOS 9.1
• 9.1
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Jan 2014
Berichten: 18
Thumbs down Ipad-air en i-tunes

Ik heb een nieuwe Ipad-air.
Heel leuk maar loop nu tegen diverse dingen aan. Zo heb ik veel films op de IMac staan in m4v formaat want dan kon ik de films openen met I-tunes en vervolgens de films via apple-tv op de televisie bekijken. Dit is ook handig voor op reis want dan koos ik een aantal films en zette deze dan op mijn Ipad en zo kon ik dan films kijken zonder internetverbinding.

De m4v bestanden kan ik nu niet meer openen in ITunes op een of andere manier. Weet iemand hoe ik dat wel kan doen of wat ik verkeerd doe ? Mijn software is uptodate trouwens.
Of moet ik misschien een andere player gebruiken (welke dan ?)

Ik zal voor mijn andere problemen andere topics maken anders wordt het zo'n chaos.

Alvast bedankt voor het meedenken
Advertentie
Advertentie Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)

  #2  
Oud 08-02-14, 01:55
Shandro's schermafbeelding
Shandro Shandro is offline
• iOS 9.2.1
• 9.2.1
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Apr 2012
Berichten: 66
Standaard

Hallo Margreet56,

Probeer met VLC for iOS (iTunes Store)
__________________
groet, Shandro
  #3  
Oud 08-02-14, 06:11
Popsie Popsie is offline
• iOS 11.2
• 11.2
• Besturingssysteem: OS X
 
Geregistreerd: May 2008
Locatie: Gent
Berichten: 202
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Margreet56 Bekijk bericht
De m4v bestanden kan ik nu niet meer openen in ITunes op een of andere manier. Weet iemand hoe ik dat wel kan doen of wat ik verkeerd doe ? Mijn software is uptodate trouwens.
Of moet ik misschien een andere player gebruiken (welke dan ?)

Alvast bedankt voor het meedenken
Ik begrijp je niet goed, ik heb dus hetzelfde, al mijn films en series staan als m4v formaat in mijn iTunes, je synchroniseert dus dan toch gewoon je iPad air (films en series die je wilt bekijken aanvinken, naargelang de capaciteit van je iPad Air) en dan open je videos op je iPad en voila ???

Of je gebruikt Infuse van Firecore.
  #4  
Oud 08-02-14, 15:34
Beech43 Beech43 is offline
• iOS 12.2
• 12.2
• Besturingssysteem: macOS
 
Geregistreerd: Jul 2011
Berichten: 2.682
Standaard

Je kunt gewoon je video's in iTunes op je Mac bekijken op je iPad in de videospeler door delen aan te zetten in iTunes op je Mac. Je hebt dan helemaal geen andere player nodig. Scheelt weer ruimte. Om de video's op je iPad te krijgen kun je de app Air Video aanschaffen. Je zet Air Video ook op je Mac, je kunt dan streamen, converteren en opslaan. Een kind kan de was doen
Reageren

Labels
ipad air, itunes, m4v, mediaplayer



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 
Discussietools
Weergave

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
Windows: I-Tunes kan geen verbinding maken met de I-Tunes store dureappel iTunes 3 30-12-11 17:28
i Tunes account / Apple ID niet eerder gebruikt in i Tunes Store daandaandaan iPhone algemeen 33 10-01-11 18:23

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 21:44.