chinese buttons in Apps discussie in iPad algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) laatst heb ik per ongeluk de iPad op chinese taal ingesteld, ik had alleen een chinees toetsenbord aan willen zetten. Taal heb ik teruggezet op ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
chinese buttons in Apps
laatst heb ik per ongeluk de iPad op chinese taal ingesteld, ik had alleen een chinees toetsenbord aan willen zetten. Taal heb ik teruggezet op Nederlands, chinees toetsenbord ook weer uitgezet, maar nu krijg ik van nieuw gedownloade Apps een versie waarbij een aantal buttons chinees zijn. Hoe krijg ik dit weer gewoon nederlands/engels?
Ik gebruik gewoon de standaard hollandse Appstore en heb geen jailbrake toegepast. Ik heb de Apps waarop dit van toepassing is (Bijv Sketchbook Express) verwijderd, iPad uit- en weer aan gezet en de Apps weer gedownload, geen resultaat, blijft chinees. ??? Groet, en alvast bedankt, Vincent Laatst gewijzigd door VincentM; 09-02-14 om 14:36. |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
||||
|
||||
Probeer dit eens:
Herstel met iTunes (als nieuw, ZET GEEN RESERVEKOPIE terug) Veel success
|
|||
|
|||
THNX,
Heb ook al gedacht om terug te gaan naar fabrieksinstelling, en dan de backup terug te gaan zetten, maar zou het daarmee terug komen? Ga het gewoon proberen! Groet, Vincent |
|
||||
|
||||
Citaat:
Dus herstel maar geen back-up terugzetten. Apps ben je niet kwijt die vind je terug bij app store onder eerdere aankopen, allemaal terug gratis downloaden. |
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
positie buttons | quip | Jailbreak apps en thema's | 2 | 22-08-11 18:51 |
random starten van apps en indrukken van buttons | mabo203 | iPhone Apps | 0 | 28-07-10 14:45 |
iPhone buttons kapot | menn0w | iPhone algemeen | 8 | 29-01-09 18:51 |
Buttons verplaatsen | Snirus | iPhone algemeen | 1 | 27-11-07 22:11 |
|
|