ipad 1 na fabr.instellingen geen camera meer discussie in iPad algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) Ik heb een ipad 1 teruggezet naar fabrieksinstellingen. Nu blijkt dat niet alle systeem apps zijn teruggezet. Ik heb oa camera niet meer. als ik ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
ipad 1 na fabr.instellingen geen camera meer
Ik heb een ipad 1 teruggezet naar fabrieksinstellingen.
Nu blijkt dat niet alle systeem apps zijn teruggezet. Ik heb oa camera niet meer. als ik camer wil downloaden uit de appstore, krijg ik de melding dat ipad neit geschikt is (ios7 nodig) Hoe krijg ik camera weer op de ipad. Wie weet raad. |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
|||
|
|||
|
|
|||
|
|||
duidelijk bedankt.
Weet je toevallig dan ook nog hoe ik een oudere versie van Instagram er op kan zetten. De versie in appstore is minimaal voor ios6 |
Labels |
camera, ipad1 |
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Ipad start niet meer op na terug zetten v/d instellingen | bengt | iPad algemeen | 5 | 23-04-12 22:11 |
geen foto meer van bellers en camera icoontje mist in ios5 | Timmutjuh | Muziek, foto & video | 4 | 13-10-11 14:54 |
iPhone: Na Jailbreakme.com geen APN instellingen meer! | Chrissie45 | Jailbreak | 1 | 11-08-10 13:54 |
Foto: Na Ziphone geen Camera en Foto's meer | roco | Muziek, foto & video | 29 | 02-03-09 17:13 |
geen instellingen meer ?! | steves | iPhone algemeen | 3 | 25-04-08 12:41 |
|
|