inloggegevens worden niet onthouden discussie in iPad algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) hoi Zoals de titel al zegt wordt op mn ipad de inloggegevens niet onthouden. Zal wel een instelling verkeerd staan, maar ik kan het niet ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
inloggegevens worden niet onthouden
hoi
Zoals de titel al zegt wordt op mn ipad de inloggegevens niet onthouden. Zal wel een instelling verkeerd staan, maar ik kan het niet vinden. En nee, ik sta niet in prive modus Iemand een suggestie? bedankt alvast |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
|||
|
|||
Instellingen/Safari/Wachtwoorden invullen al bekeken ?
|
|
|||
|
|||
Ja, dat staat goed
|
|
|||
|
|||
Er zijn websites, die niet toestaan dat inloggegevens onthouden worden. Om welke websites gaat het bij jou ?
|
|
|||
|
|||
In ieder geval deze site, dit forum dus, onder andere
|
|
|||
|
|||
En je hebt het hokje aangevinkt ? Zo ja, dan zou ik een herstel doen van alle instellingen.
|
|
|||
|
|||
|
|
|||
|
|||
|
|
|||
|
|||
|
|
|||
|
|||
Op mijn iPad werkt het goed, maar op mijn iPhone heb ik dit probleem ook
|
|
|||
|
|||
|
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Menubalk safari is grijs en onthoudt nu mijn inloggegevens ook niet meer | Nikiet | iPad algemeen | 5 | 23-12-13 22:21 |
APN instelling worden niet onthouden | glennvho | iPhone algemeen | 2 | 29-11-10 19:09 |
Wi-Fi netwerk wordt niet onthouden!? | WMone | Wi-Fi | 0 | 12-03-10 22:09 |
Inloggegevens onthouden ?? ! | Erik Honig | iPhone algemeen | 4 | 06-08-08 20:15 |
|
|