//

safari bladwijzerbalk probleem

safari bladwijzerbalk probleem discussie in iPad algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) in safari op mijn ipad air staat standaard bij de bladwijzerbalk de volgende items: apple , yahoo , google maps , youtube , en nog ...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > iPad > iPad algemeen
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Berichten van vandaag

Reageren

 

Discussietools Weergave
  #1  
Oud 11-03-14, 10:06
plaag224 plaag224 is offline
 
• 7.1
 
Geregistreerd: Jan 2011
Berichten: 3
Angry safari bladwijzerbalk probleem

in safari op mijn ipad air staat standaard bij de bladwijzerbalk de volgende items:
apple , yahoo , google maps , youtube , en nog een paar.
sinds kort staat er bij mij een extra van een pagina die ik ooit bezocht had en is daar denk ik per abuis neer gezet.(de titel is vrij groot en gaat over een huurhuis dus niet erg interessant meer voor mij)
wat ik ook probeer om deze weg te halen het lukt me niet ,en ik altijd maar denken dat apple zo gebruiksvriendelijk is...
heeft iemand een idee hoe deze weg te halen is?
heb alles al gewist bij instellingen ,safari maar dat werkt helaas niet..ook de tips op dit forum werken niet
ik wil wel een schermafbeelding toevoegen maar hoe dat hier kan is mij ook een raadsel
Advertentie
Advertentie Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)

  #2  
Oud 11-03-14, 10:46
Guest-20180925190238
Gast
• iOS
 
Berichten: n/a
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door plaag224 Bekijk bericht
wat ik ook probeer om deze weg te halen het lukt me niet ,en ik altijd maar denken dat apple zo gebruiksvriendelijk is...
heeft iemand een idee hoe deze weg te halen is?
Synchroniseer je Safari heel bewust met bv. een Mac of een ander iDevice? Indien ja dan zet die synchronisatie uit in de iCloud instellingen van de iPad.
  #3  
Oud 11-03-14, 11:02
plaag224 plaag224 is offline
 
• 7.1
 
Geregistreerd: Jan 2011
Berichten: 3
Standaard iCloud

Ik vermoed dat ie dat wel doet met de iMac (ben nu even niet thuis ),echter als ik het uitzet op de ipad van mij en mijn vrouw dan is alles wel weg maar ook de standaard dingen ,zodra ik het weer aanzet komt ie weer.
Het leuke is door al dat geklooi dat er nu 3x de zelfde website staat dat erbij zetten gaat zonder probleem helaas...
Op de iPhone kan je wel gewoon die favorieten weghalen dus een stukje gebruiksvriendelijker is het daarop.
  #4  
Oud 11-03-14, 11:08
Guest-20180925190238
Gast
• iOS
 
Berichten: n/a
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door plaag224 Bekijk bericht
Op de iPhone kan je wel gewoon die favorieten weghalen dus een stukje gebruiksvriendelijker is het daarop.
Mobile Safari werkt op een iPhone niet anders dan op een iPad. Maar goed, als je synchroniseert dan synchroniseer je. Bookmarks en tabs. Succes verder.
Reageren



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
bladwijzers verwijderen uit bladwijzerbalk kobaltblauw iPad algemeen 5 04-09-12 20:45
bladwijzerbalk synchroniseert niet meer met iCloud MacFrankieG iPad algemeen 1 27-12-11 00:09
Quicktime in safari probleem mastermark iPhone algemeen 1 06-07-09 00:07
probleem met safari sunny Archief 3 03-04-08 13:37
Safari Probleem TokTok1908 Archief 6 13-02-08 09:42

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 18:17.