Niet de beloofde 64GB op iPad Air discussie in iPad algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) Hallo, Ik heb sinds gisteren mijn nieuwe iPad Air 64GB. De iPad heeft echter ipv. 64GB maar 56.6GB (Met het in gebruik genomen geheugen er ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
Niet de beloofde 64GB op iPad Air
Hallo,
Ik heb sinds gisteren mijn nieuwe iPad Air 64GB. De iPad heeft echter ipv. 64GB maar 56.6GB (Met het in gebruik genomen geheugen er bij op geteld). Waar is die andere 7.4GB dan? Weet iemand hoe dit komt en hoe ik het kan verhelpen? Ik hoor het graag. Mvg, Durk PS: Ik heb een foto als bijlage ingesteld, zodat u kunt kijken hoe het er precies uitziet. |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
|||
|
|||
Het besturingssysteem (iOS), de instellingen en cache van iOS, data in de Sandboxes van de standaard en andere apps. Het verschil in berekening tussen GB en GiB. iOS voor de iPad Air is ingepakt 1.5 GB, uitgepakt komt daar nog een stukje bij.
Het is in principe zoals op jouw Windows PC. Je installeert bv. een SSD/HDD van 512 GB. Dan installeer je Windows en plotseling is er geen 512 GB meer beschikbaar. |
|
|||
|
|||
Citaat:
Toch bedankt! |
|
||||
|
||||
Gooi de zaken die je nie nodig hebt eraf...
Garageband neemt +/- 720Mb voor zijn rekening... En zo zijn er nog een paar... ---------- Bericht automatisch samengevoegd op 13 maart 2014 om 22:28 ---------- iMovie...664MB...
|
||||
|
||||
Citaat:
Daring Fireball Linked List: Why There's No 16 GB Surface
|
||||
|
||||
Ook Samsung is in hetzelfde bedje ziek...
Samsung Galaxy S5: Why users will get only half of 16 GB space |
|
|||
|
|||
Jama, die Garageband is wel een must have app hé
|
|
||||
|
||||
Voor den ene wel...voor den andere niet...
|
|
|||
|
|||
Weet iemand ook nog waarom mijn iPad Air er zo lang over deed om volledig op te laden? Hij deed er ruim 3 uur over om van 10% naar 100% op te laden. Is dit normaal voor een iPad?
|
|
|||
|
|||
Yep. Maar dat kan je ook zelf uitrekenen. De capaciteit van het accupack in de iPad Air bedraagt 8.820 mAh en de laadstroom bedraagt 2.100 mA (als je de origine lader gebruikt).
|
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
iPad Air Cellular of niet | lieven54 | iPad algemeen | 4 | 30-11-13 09:37 |
Mac OS X: IPod iPad/64GB daarbij iPad Air in iTunes | 25wilma | iTunes | 2 | 27-10-13 16:47 |
|
|