Trial version in beeld tijdens films afspelen op ipad 2 discussie in iPad algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) Hallo, Ik heb een probleem met mijn iPad en films kijken erop. Ik heb alle film bestanden omgezet naar Mp4 bestanden ( dit zou als ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
Trial version in beeld tijdens films afspelen op ipad 2
Hallo,
Ik heb een probleem met mijn iPad en films kijken erop. Ik heb alle film bestanden omgezet naar Mp4 bestanden ( dit zou als het goed is goed moeten zijn). Alleen als ik ze op mijn iPad wil kijken, staat er elke keer Trial Version in beeld. Iemand enig idee hoe dit kan en hoe ik dit weg krijg? |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
|||
|
|||
Misschien heb je de Trial versie gebruikt van een programma om naar mp4 te converteren. Welk programma heb je dan gebruikt?
|
|
|||
|
|||
Ik heb Handbreak gebruikt.
Ook met andere programma's krijg ik precies hetzelfde. |
|
|||
|
|||
|
|
|||
|
|||
|
|
|||
|
|||
Aan de standaard video app zal het niet liggen. Die heeft geen trial versie, trouwens geen enkele app. Misschien zit het in het bronmateriaal. Verschijnt die tekst ook als je de geconverteerde filmpjes afspeelt op de PC?
|
|
|||
|
|||
|
|
|||
|
|||
Dat is heel raar. In het bronmateriaal zit het niet. In het geconverteerde bronmateriaal zit het ook niet. En als de filmpjes op de iPad staan zit die tekst er wel in.
Met wat of hoe heb je die geconverteerde filmpjes op de iPad gezet? |
|
|||
|
|||
Citaat:
Ik snap er zelf ook niks meer van. |
|
|||
|
|||
|
|
|||
|
|||
|
|
|||
|
|||
Ik kan je alleen maar aanbevelen om nog eens een filmpje met Handbrake te converteren. Handbrake is gratis en toont geen Trial banners. En dan het testfilmpje over te zetten (synchroniseren) naar de iPad met iTunes.
Ergens moeten die Trial banners er toch ingekomen zijn. Misschien met andere conversie software die je ooit gebruikt hebt. |
|
|||
|
|||
|
|
|||
|
|||
|
|
|||
|
|||
En heb je dat als bron gebruikt voor Handbrake ?
|
|
|||
|
|||
|
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Divx films afspelen op ipad hoe?? | chicolady | iPad algemeen | 2 | 09-07-13 22:45 |
Schokkerig beeld bij films afspelen ipad3 | guido401 | iPad algemeen | 9 | 27-03-12 12:19 |
Ipad gedownloade films met ondertiteling afspelen. | graudon50 | iPad algemeen | 8 | 26-03-12 17:00 |
Groen beeld bij afspelen mp4 op Ipad | monkeybusiness | iPad algemeen | 0 | 07-03-12 10:32 |
Video: hoog piepgeluid tijdens afspelen films in auto | brulkjaer | Muziek, foto & video | 7 | 25-09-09 15:21 |
|
|