Streamen iPad -> Apple Tv onder IOS 7.1 discussie in iPad algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) Ik ben een Netflix adept. Op de Apple Tv Netflix USA ingesteld, via de iPad streamen met Netflix NL. Geen idee of er een relatie ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
Streamen iPad -> Apple Tv onder IOS 7.1
Ik ben een Netflix adept. Op de Apple Tv Netflix USA ingesteld, via de iPad streamen met Netflix NL.
Geen idee of er een relatie is met IOS 7.1, maar sinds die update blijft de verbinding niet stabiel. Na ongeveer 1 minuut valt de verbinding weg en valt Airplay terug van Apple Tv naar iPad. Ik heb de Atv een harde reset gegeven, de iPad ook. Geen verschil. Soms is daarna Airplay niet meer te selecteren op de iPad. Streamen lukt dus niet meer. Wat kan dat zijn? Ter info. Mijn Atv heeft wat kuren. Wil niet meer uit, reageert traag op afstandbediening (soms 3 commando's voor een reactie). Atv is 1 jaar oud. |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
|||
|
|||
Is het batterijtje van je afstandsbediening leeg ?
|
|
|||
|
|||
|
|
|||
|
|||
En de ATV een minuut van de stroom af ?
|
|
|||
|
|||
Ga ik proberen, bedankt. Een minuut nog niet geprobeerd, wel 20 seconden.
|
|
|||
|
|||
Dat minuutje heeft 'm goed gedaan. Gaat zelfs weer uit!
Pech dat 20 mrt de DNS'n voor US Netflix niet meer werken. Heb nog geen werkende gevonden. |
|
|||
|
|||
Heb je hier iets aan ?
|
|
|||
|
|||
Beech43
Bedankt voor de tip. Ik ga dit uitzoeken. Nu nog even de DNS codes voor de Nederlandse Netflix zien te vinden. |
|
|||
|
|||
Citaat:
|
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Streamen van Ipad naar Apple TV Standby Probleem | vsAxa | iPad algemeen | 6 | 17-03-14 21:37 |
Video's op iphone/ipad naar apple tv streamen....hoe? | borgqueenx | Apple TV - 2e generatie en 3e generatie | 6 | 14-02-14 23:08 |
iPad 1 crasht onder iOS 5? | Bastiaan | iPad algemeen | 27 | 11-12-12 20:15 |
Films streamen van Apple TV naar iPad? | Michaelangelo | Apple TV - 2e generatie en 3e generatie | 0 | 20-10-12 11:42 |
|
|