Wordfoud loopt vast na update 7,1 op ipad2 discussie in iPad algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) Vanaf de laatste update op de ipad 2 van de versie 7,1 loopt Wordfoud op mijn ipad 2 iedere keer vast. Heb hem al eens ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
Wordfoud loopt vast na update 7,1 op ipad2
Vanaf de laatste update op de ipad 2 van de versie 7,1 loopt
Wordfoud op mijn ipad 2 iedere keer vast. Heb hem al eens opnieuw geïnstalleerd dan doet hij het weer, Maar ga ik dan op safari en open Facebook of lees de Telegraaf, en ga daarna weer naar de app van wordfoud dan heb ik een zwart scherm En opend hij niet meer. Op de iphone's werkt hij wel dit is alleen op de ipad2. |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
|||
|
|||
Ja klopt mijn vader heeft daar ook last van, ook iPad 2 met laatste update
|
|
||||
|
||||
Op Twitter
Team Wordfeud (@wordfeud) 13-03-14 13:01 We're investigating the problem with launching Wordfeud on iPads upgraded to iOS 7.1. Hope to have a fix soon!
|
|||
|
|||
Dus moeten we maar afwachten dat wordfoud het probleem heeft hersteld.
|
|
|||
|
|||
na de update liep bij mij ook wordfeud vast en nu doet ie helemaal niets meer geheel zwart scherm en gaat niet meer aan
wat nu nwe kopen? |
|
|||
|
|||
Wordfeud eens wegdoen, en opnieuw installeren. Dat helpt meestal wel.
|
|
|||
|
|||
Sinds vandaag kun je updaten en deze moet de crashes oplossen.
Bassmanjunior
|
|||
|
|||
het werkt allemaal weer
volgende update wacht ik een week of 4 of er problemen zijn en dan zet ik het er pas op |
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Update 7.03 loopt vast | Wimmie38 | iPad algemeen | 1 | 02-11-13 19:58 |
App store op ipad2 loopt vast | Jan Gon | iPad algemeen | 1 | 17-09-12 23:19 |
Update loopt vast 4.3.3 | paul37 | iPhone algemeen | 1 | 08-06-11 16:14 |
Heel traag, sms loopt vast en recent calls loopt vast | broom45 | iPhone algemeen | 8 | 15-08-10 12:02 |
|
|