Hoe moet ik mijn ID mailadres veranderen op ipad 2? discussie in iPad algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) Hallo ik had toen ik mijn Ipad kreeg een Wanadoo mailadres. Appel heeft deze eruit gegooid en nu kan ik geen apps meet uploden. Moet ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
Hoe moet ik mijn ID mailadres veranderen op ipad 2?
Hallo ik had toen ik mijn Ipad kreeg een Wanadoo mailadres. Appel heeft deze eruit gegooid en nu kan ik geen apps meet uploden. Moet steeds het wachtwoord intoetsen maar deze pakt hij niet. Ik heb een nieuwe ID aangemaakt bij Appel aar waar in de ipad moet ik mijn Wanadoo adres eruit gooien en de nieuwe erin zetten? Wie kan me helpen?
|
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
||||
|
||||
Probeer eens uit te loggen bij Instellingen | iTunes en App Store?
(Klik op je Apple ID en kies "Log uit") Let op: aankopen zijn gekoppeld aan een Apple ID; je kunt oude aankopen niet (gratis) downloaden met je nieuwe Apple ID.
|
|||
|
|||
Wat bedoel je met "Appel heeft deze er uit gegooid" ?
|
|
|||
|
|||
Appel zegt dat het geen goed email adres meer is. en als ik mijn wachtwoord in toets geeft hij wel het Wanadoo adres aan. Maar ik krijg daarna een melding dat ik een nieuwe ID moet aanmaken want het mailadres klopt niet. Dit heb ik dus gedaan maar ik weet niet hoe ik het het Wanadoo adres van mijn ipad af kan gooien en kan vervangen voor een nieuwe ID.
---------- Bericht automatisch samengevoegd op 18 maart 2014 om 10:42 ---------- Citaat:
Dank je!!! Het is gelukt! Maar mijn apps die erop staan uploden dus ook niet meer en moet die er opnieuw op zetten? |
|
|||
|
|||
Citaat:
|
|
|||
|
|||
Citaat:
|
|
|||
|
|||
Ik zou het toch graag van haar zelf horen.
|
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Hoe moet ik de play icon in statusbar veranderen | Werkpaard | Jailbreak apps en thema's | 7 | 25-07-13 10:08 |
Hoe mijn toegangscherm veranderen op Iphone 4 | Brayen | Jailbreak apps en thema's | 3 | 22-02-11 18:55 |
Alle iDevices: Hoe je je bootscreen moet veranderen na de jailbreak ! | samtulp6 | Jailbreak | 4 | 16-11-10 22:58 |
Hoe moet ik de tekst:ontgrendelen veranderen?? | hakkie05 | Archief | 1 | 29-04-10 16:54 |
Hoe moet ik mijn iphone 2e generatie 16GB jailbreaken | Ancotje | Archief | 1 | 15-01-10 22:22 |
|
|