//

iPad 2 radartje blijft draaien.

iPad 2 radartje blijft draaien. discussie in iPad algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) Gisteren heb ik per ongeluk, via zoek mijn iPhone, mijn ipad 2 gereset. Dit was niet de bedoeling. Nu blijft het scherm van mijn iPad ...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > iPad > iPad algemeen
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Zoeken Berichten van vandaag Markeer forums als gelezen
  #1  
Oud 29-03-14, 15:33
jooordiii jooordiii is offline
• iOS 7.1
• 7.1
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Nov 2009
Berichten: 23
Question iPad 2 radartje blijft draaien.

Gisteren heb ik per ongeluk, via zoek mijn iPhone, mijn ipad 2 gereset. Dit was niet de bedoeling. Nu blijft het scherm van mijn iPad 2 zwart met het ronddraaiende radartje in het midden. Dit heb ik een aantal uur zo gelaten, zonder enige verandering. Vervolgens de iPad via een hard reset, gereset. Nadat deze opnieuw was opgestuurd en het lockscreen verscheen, werd het scherm meteen weer zwart en begon het radartje te draaien. Ook het aansluiten op mijn Macbook helpt niet, deze herkent de iPad heel even na een hard reset en zodra het scherm weer zwart wordt herkent iTunes hem niet meer. de iPad was net leeg, maar nadat ik deze heb opgeladen verschijnt het radartje weer meteen.

Wat kan ik hieraan doen?
Advertentie
Advertentie Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)

  #2  
Oud 29-03-14, 16:08
Guest-20180925190238
Gast
• iOS
 
Berichten: n/a
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door jooordiii Bekijk bericht
Wat kan ik hieraan doen?
Een iPad met een jailbreak kan men zo niet resetten. Zet de iPad in DFU mode en herstel met iTunes. Verwijder de iPad eerst in www.icloud.com uit Find my iPhone.
Reageren



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 
Discussietools
Weergave

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
iPad 2 - Opgenomen video 90° draaien Greatix iPad algemeen 0 22-02-12 15:46
keren/draaien ipad 2 met games GkM iPad Games 5 09-07-11 19:55
iOS 4.0/4.01 Blijft Wi-Fi draaien? belgiumiphone Wi-Fi 7 17-08-10 00:20
proces MobileMail blijft draaien damnet iPhone algemeen 11 05-09-09 21:55
iphone kan niet restoren, cirkeltje blijft draaien vanrumst Unlock [archief] 4 07-05-08 17:13

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 07:20.