iPad 2 radartje blijft draaien. discussie in iPad algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) Gisteren heb ik per ongeluk, via zoek mijn iPhone, mijn ipad 2 gereset. Dit was niet de bedoeling. Nu blijft het scherm van mijn iPad ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
iPad 2 radartje blijft draaien.
Gisteren heb ik per ongeluk, via zoek mijn iPhone, mijn ipad 2 gereset. Dit was niet de bedoeling. Nu blijft het scherm van mijn iPad 2 zwart met het ronddraaiende radartje in het midden. Dit heb ik een aantal uur zo gelaten, zonder enige verandering. Vervolgens de iPad via een hard reset, gereset. Nadat deze opnieuw was opgestuurd en het lockscreen verscheen, werd het scherm meteen weer zwart en begon het radartje te draaien. Ook het aansluiten op mijn Macbook helpt niet, deze herkent de iPad heel even na een hard reset en zodra het scherm weer zwart wordt herkent iTunes hem niet meer. de iPad was net leeg, maar nadat ik deze heb opgeladen verschijnt het radartje weer meteen.
Wat kan ik hieraan doen? |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
|||
|
|||
Een iPad met een jailbreak kan men zo niet resetten. Zet de iPad in DFU mode en herstel met iTunes. Verwijder de iPad eerst in www.icloud.com uit Find my iPhone.
|
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
iPad 2 - Opgenomen video 90° draaien | Greatix | iPad algemeen | 0 | 22-02-12 15:46 |
keren/draaien ipad 2 met games | GkM | iPad Games | 5 | 09-07-11 19:55 |
iOS 4.0/4.01 Blijft Wi-Fi draaien? | belgiumiphone | Wi-Fi | 7 | 17-08-10 00:20 |
proces MobileMail blijft draaien | damnet | iPhone algemeen | 11 | 05-09-09 21:55 |
iphone kan niet restoren, cirkeltje blijft draaien | vanrumst | Unlock [archief] | 4 | 07-05-08 17:13 |
|
|